20-06-2011, 16:11 PM
See esimene point. Ehk siis Eestis on kummalisel kombel auto samastatav selle omanikuga ja kõike võetakse jube isiklikult. Kõik asjad peavad inimeste silmis olema viimase peal. Arvatakse, et kõik valtsid tuleb lahti lõigata ja kõik siledaks pahteldada. Musta numbri, ega lihtsamas võtmeski vanatehnika kultuuri edendamisel ei ole keegi sellist standardit seadnud.
Ennekõike tuleb tagada originaalijärgne tehnika väärtustamine ja seejärel vaatame, kas pinnakatted vajavad uuendamist, polster asendamist või tehnika remonti.
Tihtilugu on juhtunud nii, et muudes sõlmedes ja tehnilistes nüanssides pole vajalikke punkte kokku saadud ja siis on veel täpiks I peale sattunud rooste täpike silumiini peal.
Loomulikult võib olla, et hindajad on ka üle reageerinud, kuid pragmaatilisemalt lähenedes on kõik vastavas määruses kirjas. Musta numbri hindajad on pigem tehnika tundjad ja nad ei ole saanud piisavalt koolitust klienditeenindaja või psühholoogina ja tundub, et sellele tuleks rohkem rõhku panna.
Ennekõike tuleb tagada originaalijärgne tehnika väärtustamine ja seejärel vaatame, kas pinnakatted vajavad uuendamist, polster asendamist või tehnika remonti.
Tihtilugu on juhtunud nii, et muudes sõlmedes ja tehnilistes nüanssides pole vajalikke punkte kokku saadud ja siis on veel täpiks I peale sattunud rooste täpike silumiini peal.
Loomulikult võib olla, et hindajad on ka üle reageerinud, kuid pragmaatilisemalt lähenedes on kõik vastavas määruses kirjas. Musta numbri hindajad on pigem tehnika tundjad ja nad ei ole saanud piisavalt koolitust klienditeenindaja või psühholoogina ja tundub, et sellele tuleks rohkem rõhku panna.
Tõnu Piibur
5116265