21-06-2011, 07:48 AM
Vaevalt et sellest leiutisest pikemaks asja saaks, kuid alati vöid ju katsetada, seda siis eriti palju panustamata. Vötad ühe vaba päeva, möned ölled, relakas ja keevitus, rattakoopad väliselt suuremaks et veidi körgem ja mustriga rehv alla sobiks, tagauksed keevitad kinni vaba käega, katuse saed pärast esiistmeid maha, tagaluugi eemaldad koos tagaklaasiga ja moodustub nö kast.
Rehvideks leiad möned vanad pastlad ikka, millel rohkem maastikunägu peas.
No jasiis lihtsalt proovid, et palju kannatab puid peale laduda ja kaua on vöimeline maastikul liikuma poolekskukkumata. Äkki hakkab meeldima, niipalju et keevitad veel küljekarpidele miskid tugevdused pealegi....enivei, pole sellise diiliga kaotada suurt miskit ja äkki veabki aasta-paar puid, kuni miskit eluliselt tähtsat puruneb ja asi ikka oma tavalist teed läheb ehk hiinasse kus temast 14kiiat tehakse.
Vöin garanteerida ääretult röveda välimuse
Rehvideks leiad möned vanad pastlad ikka, millel rohkem maastikunägu peas.
No jasiis lihtsalt proovid, et palju kannatab puid peale laduda ja kaua on vöimeline maastikul liikuma poolekskukkumata. Äkki hakkab meeldima, niipalju et keevitad veel küljekarpidele miskid tugevdused pealegi....enivei, pole sellise diiliga kaotada suurt miskit ja äkki veabki aasta-paar puid, kuni miskit eluliselt tähtsat puruneb ja asi ikka oma tavalist teed läheb ehk hiinasse kus temast 14kiiat tehakse.
Vöin garanteerida ääretult röveda välimuse

Karateturbo-kolm purki ja tigu
