22-06-2011, 09:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2011, 09:50 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kui autole teha korralik kaalusääst (eemaldada mittevajalik kola), võiks kliirens oluliselt paraneda. Vectral ei peaks olema mingid erilised vedrud - romulast võiks leida midagi tummisemat üsna väikese vaevaga...
Ma ei kujuta ette Vectra sillaehitust väga täpselt, kuid miskid paar cm ilmselt annab varastada ka šarniiride kinnitusi modifitseerides. Kuna teeliiklusesse see hübriid ilmselt ei tule, siis julgen selliseid lahendusi pakkuda.
Sent siit, teine sealt ja nii need vajalikud lisasentimeetrid tulevad. 15 on hea, üle selle juba täiesti piisav. Niikuinii saab see preparaat sihtotstarbelisel kasutamisel hulgaliselt maksahaake
Mis aga ülekandesse puutub, siis ma millegipärast usun, et see mootor suudab autot pädevalt edasi veeretada ka mingi 1 krpm juures. 1 krpm väntvõllil annab:
1000/3,25/3,55=86,midagi pööret rattale minutis. Kas sellele preparaadile 13" velg alla mahub? Siis võtaks edasiseks aluseks rehvi 175/70R13, mille läbimõõt on 575 mm ja ümbermõõt (arvestamata läbivajumist) 1805,5 mm. Seega on teoreetiline liikumiskiirus läbilibisemata liikumisel:
86*0,0018055*60=9,3 km/h. Sama tulemuse annab ka 155R13 rehv.
Veidi aeglasemaks muutub käik siis, kui kasutada näiteks 165/60R14 rehvi - 8,6 km/h. Vahe on küll väike, kuid maastikul ukerdades piisab väga vähesest. Tõsi, madala rehvi korral peab arvestama velgede kahjustumise kõrge tõenäosusega - kivid ja kännud ainult madalaid rehve ootavadki...
Kui aga panna alla miskine maastikurehv (näiteks 10,5-15), siis on arvestuslik kiirus pea 12 km/h... Ning peab kindlasti tõstma vedrustust ja lõikuma rattakoopaid.
Ma ei kujuta ette Vectra sillaehitust väga täpselt, kuid miskid paar cm ilmselt annab varastada ka šarniiride kinnitusi modifitseerides. Kuna teeliiklusesse see hübriid ilmselt ei tule, siis julgen selliseid lahendusi pakkuda.

Sent siit, teine sealt ja nii need vajalikud lisasentimeetrid tulevad. 15 on hea, üle selle juba täiesti piisav. Niikuinii saab see preparaat sihtotstarbelisel kasutamisel hulgaliselt maksahaake

Mis aga ülekandesse puutub, siis ma millegipärast usun, et see mootor suudab autot pädevalt edasi veeretada ka mingi 1 krpm juures. 1 krpm väntvõllil annab:
1000/3,25/3,55=86,midagi pööret rattale minutis. Kas sellele preparaadile 13" velg alla mahub? Siis võtaks edasiseks aluseks rehvi 175/70R13, mille läbimõõt on 575 mm ja ümbermõõt (arvestamata läbivajumist) 1805,5 mm. Seega on teoreetiline liikumiskiirus läbilibisemata liikumisel:
86*0,0018055*60=9,3 km/h. Sama tulemuse annab ka 155R13 rehv.
Veidi aeglasemaks muutub käik siis, kui kasutada näiteks 165/60R14 rehvi - 8,6 km/h. Vahe on küll väike, kuid maastikul ukerdades piisab väga vähesest. Tõsi, madala rehvi korral peab arvestama velgede kahjustumise kõrge tõenäosusega - kivid ja kännud ainult madalaid rehve ootavadki...
Kui aga panna alla miskine maastikurehv (näiteks 10,5-15), siis on arvestuslik kiirus pea 12 km/h... Ning peab kindlasti tõstma vedrustust ja lõikuma rattakoopaid.