22-06-2011, 20:34 PM
(22-06-2011, 09:36 AM)v6sa Kirjutas: Mis aga ülekandesse puutub, siis ma millegipärast usun, et see mootor suudab autot pädevalt edasi veeretada ka mingi 1 krpm juures. 1 krpm väntvõllil annab:suhtkoht head teadmised. Peaülekanne on aga masinal 3,25 asemel 3,72 ja viidatud 9..10km/h@1000rpm tuleb originaalse 15" veljega. 13" ei lähe kumbagi otsa, 14 juba mahub.
1000/3,25/3,55=86,midagi pööret rattale minutis. Kas sellele preparaadile 13" velg alla mahub?
originaalmootorist ma ei räägi: konkreetse isendi hammasrihm katkes 2,5 päeva enne lõplikku parkimist (sai just toona 2km varem kindlustustki lõpetamas käidud) ning sellel motojurakal on nüüdseks puudu 16 klappi + sidur. St see moto on vanaraud ja samasugust asemele passitada ei maksa:
- kaal on üüratu. Ca 140kg
- ta on lihtsale kulgurile liig keeruline - toite ja süütega tegeleb Motronic 2.5
- jõu vähenedes tähikäigul tavatseb pritse segu-süütega mängida ning pöördeid ca 1500rpm peale visata. Ei ole maastikule hea omadus
paremini passiks nn diisliomadustega C16NZ monoprits. Maksimumvõuimsust küll kaks korda vähem, aga sitkust on madalal pöördel küllaga. Kaalub ta oma kaks korda vähem, elektrit praktiliselt ei oma ning külgepanek on nii elektri kui mehaanika poolt (peab tegelikult sidurid veel kõrvutama) "vaheletõstmise vaev". Leidmine on imelihtne.
Peeter - likviidset suurt pole: kast ja sillad ei ole kuluosa. Vahekast on, aga masina sihtgrupp on kas vec2000 ja-või 4x4 sellel fännavad entusiastid või vectrat kui odavat asja pidavad pohhuistid: ühed leiavad asja oma doonori(te)lt, teised ei lase end pisiasjadest häirida - saati kui nende kordaajamine juba tööna vast rohkem, kui pool auto hinda tähendab
nädala pärast vaatame siis asja praktika poolt.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"