26-06-2011, 09:16 AM
Jah, seda ma tegelikult tean küll, et nad on esimese variandi omad. Täpsemalt võiks isegi öelda, et sellise ratta oma, millel ees ühe pööraga pidurisüsteem (paremal küljel), ühtlasi teistsugune esiporitiib, jalarauakummid on vana Jawa omad, akukasti toetab lai plaat ja mitte selline kitsas tugi nagu uuematel kõigil jne.
Aga.
Need lenksud millede heeblite kinnitustel on avad peeglite jaoks, ei tohiks omada ju kelguga gaasi? S.t. mul on olemas ka lenks, mis on muidu täpselt sama nagu hilisemad lenksud (eraldi topsikus spidomeetriga rattal, näitena võib mu oma 634 teemat siit foorumist vaadata), peeglite avadega AGA lenksus on ka ilusti sees soon vana Jawa gaasikäepideme jaoks. Ilmselt-ehk siis viimastele väljalasetele suure lambiga ratastest, ennem mudeliuuendust teise armatuurlaua jmt vastu. Need lenksud ei saa ka ise täiendavalt auke täis puuritud olla, sest nad on sama malli nagu hilisema 634 omad, s.t. kõrgemad ja natukene kitsamad.
Aga.
Need lenksud millede heeblite kinnitustel on avad peeglite jaoks, ei tohiks omada ju kelguga gaasi? S.t. mul on olemas ka lenks, mis on muidu täpselt sama nagu hilisemad lenksud (eraldi topsikus spidomeetriga rattal, näitena võib mu oma 634 teemat siit foorumist vaadata), peeglite avadega AGA lenksus on ka ilusti sees soon vana Jawa gaasikäepideme jaoks. Ilmselt-ehk siis viimastele väljalasetele suure lambiga ratastest, ennem mudeliuuendust teise armatuurlaua jmt vastu. Need lenksud ei saa ka ise täiendavalt auke täis puuritud olla, sest nad on sama malli nagu hilisema 634 omad, s.t. kõrgemad ja natukene kitsamad.