29-06-2011, 01:14 AM
Pildilt on näha, et tegemist on algselt olnud tõepoolest Fiat 500-ga. Kuna sama litsentsi järgi tehti analoogset autot Prantsusmaal Simca 5 nime all ning Saksamaal Heilbronni tehases NSU-Fiat 500 nimetusega, siis on ka need võimalused avatud. Tehnika on siiski enam-vähem ühesugune, erinevused väikesed.
Kapott on lühemaks lõigatud, esituled isetegevus, kuid muud lausa vasturääkivat ei paista. Nähtav osa raamist on säilinud ilmselt originaalsena, isegi originaalamort paistab. Rattad on ilmselt 13-tollised Zaporozje tehase toodang, millel keskosa originaalist või lihtsalt lehtmetallist. Originaalid on 15-tollised ja väga defitsiitne kaup. Kaugel nõuka-ajal ei olnud lihtsalt nii kitsaid 15-tolliseid rehve saada.
Selliseid autosid Eestimaal veel on, mõned päris sõitvad. Nende pilte saab näha Virtuaalses Vanatehnikamuuseumis. Üldiselt on sellise auto taastamine täiesti teostatav projekt. Kui on huvi, siis saan aidata mitmel moel. Tule vaata taastatud NSU-Fiat 500 ja ühte pooleliolevat Fiat 500, millest ka peagi sõitev auto peaks saama.
Indrek
Kapott on lühemaks lõigatud, esituled isetegevus, kuid muud lausa vasturääkivat ei paista. Nähtav osa raamist on säilinud ilmselt originaalsena, isegi originaalamort paistab. Rattad on ilmselt 13-tollised Zaporozje tehase toodang, millel keskosa originaalist või lihtsalt lehtmetallist. Originaalid on 15-tollised ja väga defitsiitne kaup. Kaugel nõuka-ajal ei olnud lihtsalt nii kitsaid 15-tolliseid rehve saada.
Selliseid autosid Eestimaal veel on, mõned päris sõitvad. Nende pilte saab näha Virtuaalses Vanatehnikamuuseumis. Üldiselt on sellise auto taastamine täiesti teostatav projekt. Kui on huvi, siis saan aidata mitmel moel. Tule vaata taastatud NSU-Fiat 500 ja ühte pooleliolevat Fiat 500, millest ka peagi sõitev auto peaks saama.
Indrek