I: naisterahva jalgratta Sokol jäänused (1930ndate lõpp)
#6

(01-07-2011, 18:12 PM)kass Kirjutas:  Fantaseeriks siis ka veidi...
Vb ostis ETK poola tehase ära

Mul nii suurt mõttelendu ei kutsunud esile, püüan Maarjamaale jääda. Nimelt 60-ndatel oli suurmood (nagu tänapäevalgi ja eriti India autobussidel) tuunida oma kodumaist tehnikat kõikvõimaliku "väljamaisega". Hilisemast ajast need kleebised žigulide esiklaasil.
Arvan, et silt võib olla "tuuning", et oma tänava poiste hulgas ässam olla. Kui isegi punane Jawa on valgeks värvitud ja pool Jawat üle kroomitud, miks siis jalgrattaid ei võidud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
I: naisterahva jalgratta Sokol jäänused (1930ndate lõpp) - Autor: valdo - 30-06-2011, 17:44 PM
RE: I: naisterahva jalgratta Sokol jäänused (1930ndate lõpp) - Autor: manic - 30-06-2011, 19:28 PM
RE: I: naisterahva jalgratta Sokol jäänused (1930ndate lõpp) - Autor: kass - 01-07-2011, 08:49 AM
RE: I: naisterahva jalgratta Sokol jäänused (1930ndate lõpp) - Autor: Ostap Bender - 01-07-2011, 17:42 PM
RE: I: naisterahva jalgratta Sokol jäänused (1930ndate lõpp) - Autor: kass - 01-07-2011, 18:12 PM
RE: I: naisterahva jalgratta Sokol jäänused (1930ndate lõpp) - Autor: aavu - 01-07-2011, 19:37 PM
RE: I: naisterahva jalgratta Sokol jäänused (1930ndate lõpp) - Autor: kass - 01-07-2011, 22:04 PM
RE: I: naisterahva jalgratta Sokol jäänused (1930ndate lõpp) - Autor: Raudpats - 01-07-2011, 22:28 PM
RE: I: naisterahva jalgratta Sokol jäänused (1930ndate lõpp) - Autor: kass - 01-07-2011, 22:35 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne