02-07-2011, 00:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2011, 23:19 PM ja muutjaks oli kass.)
Mis mina oskaksin kosta... Kogu see nõukogude rahvamajandus ei olnud mitte lihtne asi. On mul olnud võimalus aega viita nii VAZ Toglijati tehases kui ka Altai mootoritehases Barnaulis.
Toglijatis oli ka olemas "eksperinementaaltsehh", kus oli väga mitmeid lääne sõidukeid seismas, sealt ammutati inspiratsiooni, reaalses elu kulgesid ikka 3 põhikonveierilt, pluss Niva.
Eks nõukogude konstruktorid mõtlesid ka välja (ja kopeerisid lääne toodangut), aga tegelikkuses puudus vajadus toodangut uuendada, sest oli defitsiidimajandus, ja kõik, mis toodeti, läks kaubaks nagunii.
Seesama T200, mis oli saksa Goggo rolleri koopia, läks tootmisse peale seda, kui sakslased oma jama tootmisest maha võtsid, (on ka minul T200M).
Teemasse - ksf! Kroomtiib tundub olevat üle keskmise asjalik ksf!
Toglijatis oli ka olemas "eksperinementaaltsehh", kus oli väga mitmeid lääne sõidukeid seismas, sealt ammutati inspiratsiooni, reaalses elu kulgesid ikka 3 põhikonveierilt, pluss Niva.
Eks nõukogude konstruktorid mõtlesid ka välja (ja kopeerisid lääne toodangut), aga tegelikkuses puudus vajadus toodangut uuendada, sest oli defitsiidimajandus, ja kõik, mis toodeti, läks kaubaks nagunii.
Seesama T200, mis oli saksa Goggo rolleri koopia, läks tootmisse peale seda, kui sakslased oma jama tootmisest maha võtsid, (on ka minul T200M).
Teemasse - ksf! Kroomtiib tundub olevat üle keskmise asjalik ksf!
