04-07-2011, 20:06 PM
(04-07-2011, 10:00 AM)diesel Kirjutas: well, pill oli õigupoolest juba enne lõhki ja seepärast sai teine lahti katkutud.
teema on pikk, värskendan lugejate-kaasamõtlejate mälu. nimelt sai kone maha ja laiali kuna õlikulu läks äkitselt koshmaarselt suureks. max+ tasemelt min- tasemele nii umbes veerand tunniga. sinine oli nii paks, et hästi ei saand enam hingata ise. lebra ajas välja nii sumpsist kui karterituulutusest.
eesmärk oleks saavutada olukord, kus õlikulu oleks normi piires ja mootor põletaks ikke benssu nigu insener-konstruktor tehases ette näind on.
mudu mootori mark on seuke: 31g777-0172-e1.
tähtis pdf, mille netist leidsin, on teises arvutis. hetkel sama asja uuesti leida ei suut (küll internet on imeline) ja seetõttu tuginen stokkeri andmetele. ehk siis selle kone bore on 3,57 ja stroke 3,06.
maakeeli siis silindri läbimõõt peaks olema 90,68 ja töökäik 77,7.
ette nähtud läbimõõdust järeldub, et mootoril on veel pikk maa kuluda, enne kui saavutab tehase pakutet uue kone mõõdu.
hoonides silindrit eriti ümmargusemaks ei saa, kuna hoon "ujub" mööda pinda, ehk siis kopeerib ovaalsust.
mudu on senimaani näpitet jupid keik sellises seisus, et mina oma lahja tarkusega laoks samamoodu asja kokku tagasi. arvaks, et kurja juur kuskil mujal peidus.
vea tuvastamisel peab küll meeles pidama, et sinine ei tulnud, mitte nigu lülitist a mõneajalise töötamise jooksul (nii tunnike või paar) läks sujuvalt nö. nullist sajani. ehk siis pigem miskit väsis kui purunes.
ma olen peentes inseneriteadustes üsna lammas, õnneks siiski niipalju jagan, et helgemate peade juhtnööre küsida. kangeste tahaks teada, kas minu poolt mõõdetud ovaalsus võiks olla teemaks koleda õlikulu puhul? ise arvan, et mitte.
nii, ja hoopis teise asjaga vajaks ka abi. igasugu targad ja veel targemad poldimüüjad väitsivad, et kuskil eespool jutuks olnud kepsupoldid on 7mm läbimõõdu juures 1mm keerme sammuga. mul ei andnud süda sugugi rahu ja üritasin eila kammiga vaadata vasta helesinist taevast. silmanägemine on mul kehvavõitu aga kangeste tundub, et keere on ikke valmistajamaale kohaselt tollmõõdus, ehk täpsemalt 25 niiti tollile.
nende kahe omavaheline suhe on 1.016. just nii pisike vahe, et jupp maad saab keerata, enne kui pooma hakkab.
a see pagana kepsu polt on suht kriitiline asi. peaks ikke kindlasti õige poldi panema, et asi toimiks. palun teadjamate kommentaare.
probla selles, et 791118 koodiga originaalpolt vaja mistahes tarnekanalite puhul väljamaalt tellida. ja kohapealt saaks 1.0 keermesammuga 7mm 12.9 kõvadusega poldi kuuldavasti kohe letist.
Ooot,kas sa mõõtsid supleri ehk maakeeli nihikuga? Kuidas sa sellega silindrit üldse seest saad mõõta? Kui juuksekarv lõhki ajda siis nö juba surve,et kui palju vajutad mõõdetavat asja kokku mõjutab tulemust päris mitu sajandikku. Silindri mõõtmiseks on olemas ikka 3me käpaga mikromeetrit kus on konstantse surve mehh. välitmaks kasutaja poolset mõõtehälvet. Ma alguses ei süvenenud su teksti.
Teiseks kas siis spetsiaal poldid on nii kallid või lihtsalt kuu ajaline ootamine pole meeltmööda? Alati võimalus osta pikemad sama sammuga poldid ja siis need mõõtu lõigata. Igasuguse iseeneseliku lahtituleku vältimiseks on väga head keerme ja laagriliimid olemas!
Kolmandaks ,sinu jutust jäi mulje nagu mootor on vist ikka kuivalt töötanud siis kas kepsu alumine silm on korralik? Uue kepsuga on poldid kaasas muuseas.
B&S on ameerika on seega jah kõik poldid selle juures tollmõõdus ning mootori enda poldid võivad veel olla "special" mõõdus kah vastavalt tootja äranägemisele.
Kas kepsu polti pole võimalik asendada polt+mutter süsteemiga? See sul nii aeglaselt podisev mootor et porbleeme ei tohiks tekkida.
Üldiselt pole sa sõnagi klappidest rääkinud ja need võivad sul samamoodi olla igasuguste probleemi põhjustajad.
Natukene vale jutt et hoonimisega ei saa ümmarguseks silindrit! Esiteks hoon on siiski abrasiiv ehk lõikab esmal maha igasugused pehmed alumiiniumi jm sodi jäägid mis omakorda juba teeb ka silindri ju ümmargusemaks ja kuna hooni jälg on siiski väike väike vagu siis see saab täituda õliga mis omakorda ka tihendab kolvigruppi. Muidugi nii ideaalselt ümmarguseks ei saa kui panna silinder kuskile spetsiaal pinki kuid piisavalt hea tulemuse. Lisaks usun,et ülesseadmise hälve 1 silindrilise mootori puhul võib olla suurem ja tekitada negatiivsema efekti kui seda saanud lihtsalt hoonimisega. Tulen meelde ,et R4 ,R6 jne on ju parem pinki panna kuna vänvtvõll on pikem ja seetõttu ka seade tulemus on täpsem. Pole 100% kindel kui su muruka mootoril peaks väntvõll olema lihtsalt suletud avas kus on sälk õli jaoks sees. Kahtlen sügavalt ,et sa saad hea tulemuse ülepuurimisega,pigem läheb hullemaks.
--------------------
Ühesõnaga lets cut the crap. Olen näinud igasuguseid väikemootoreid ja et sul masin ikka suitseks nii nagu räägid siis sul peab see ülipepus olema ja küünla ka ära tahmama!!!!! Isiklikult usun,et sul vb pigem kuskil õli lekib näiteks summuti peale või täitsa vale õli sees.
Ehk siis sa hakkad liiga rämedat ja rasket viga otsima nii peenelt et sul jääb põhi asi märkamata!
