05-07-2011, 21:17 PM
võtsin klapid ka laiali. kontaktpinnad ilusad. sääre tihend ainult ühel klapil ja näikse kobe olevat. aga õuesooja temperatuuri juures on mõlemal klapil, eriti just väljalaske omal, räme lõtk puksi sees. samas silma järgi on pinnad ideaalsed. ma ei kujuta ette, kui palju jupid töösoojas kones paisuvad. visuaalselt miski kulumisele ei viita. aru ma ei saa.
võimalik, et õnnestub saada ühe pädeva kodaniku jutule, kes briggse rohkem lahti võtnud kui mina elus eemalt näind olen. saab näha, mis kostetakse.
hetke seisuga pean tunnistama, et pole suut ise miskit kulunut või suisa lagunenut tuvastada. seega peaks vist ühtima prao või mõne muu müstilise lekke kahtlustamisega.
tuulutuse kohta olen siinsamas teemas juba vast paar korda maininud, et ka sealtkaudu ajas paksu sinist välja, ehk siis õli põlemisgaase. ja samaaegselt ka sumpsist.
ehk siis kuidagi õli silindrisse satub ja kuidagi satub ka põlemisgaas karterisse. mina igatahes olen nii juhm, et aru ei saa, kuis see sündida võib. saab näha kuis spetsialist kommenteerib klapi ja puksi vahelist lõtku.
juhul kui mõlema klapi ja juhtpuksi vaheline lõtk on liiga suur, siis on teoreetiliselt võimalik, nii õli põlemiskambrisse sattumine kui ka väljalaskegaaside karterisse sattumine.
aga selline massiline õlikulu nii pisikese kanali kaudu. ???
õlitase karteris peaks ju olema madalamal klappide juhtpuksidest? (tegelt seda peaks minema vaatama)
võimalik, et õnnestub saada ühe pädeva kodaniku jutule, kes briggse rohkem lahti võtnud kui mina elus eemalt näind olen. saab näha, mis kostetakse.
hetke seisuga pean tunnistama, et pole suut ise miskit kulunut või suisa lagunenut tuvastada. seega peaks vist ühtima prao või mõne muu müstilise lekke kahtlustamisega.
tuulutuse kohta olen siinsamas teemas juba vast paar korda maininud, et ka sealtkaudu ajas paksu sinist välja, ehk siis õli põlemisgaase. ja samaaegselt ka sumpsist.
ehk siis kuidagi õli silindrisse satub ja kuidagi satub ka põlemisgaas karterisse. mina igatahes olen nii juhm, et aru ei saa, kuis see sündida võib. saab näha kuis spetsialist kommenteerib klapi ja puksi vahelist lõtku.
juhul kui mõlema klapi ja juhtpuksi vaheline lõtk on liiga suur, siis on teoreetiliselt võimalik, nii õli põlemiskambrisse sattumine kui ka väljalaskegaaside karterisse sattumine.
aga selline massiline õlikulu nii pisikese kanali kaudu. ???
õlitase karteris peaks ju olema madalamal klappide juhtpuksidest? (tegelt seda peaks minema vaatama)