09-08-2011, 17:16 PM
(09-08-2011, 11:06 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:(09-08-2011, 10:39 AM)kolz Kirjutas:, mõõda neti kolades, võib nii mõndagi erilisse kohta ära eksida.
Aga oskad sa õelda mismoodi õhk seal õhuvõtjas liikub. Tööpõhimõte jääb arusaamatuks. Mingit tsükkloni laadset asja seal vist ei ole?
Üks varjant oleks ka see, et settepoti klaas kehti õliseks ja sinna kleepunud tolmu järgi nähti õhupuhasti õli mustust????
Aga palju sinna ikka tolmu settida sai, sest selles väikses õhuvõtjas oli /on ikka päris korralik tõmme.
Asi käib nii:
Nimelt sinna klaaspotti pannakse õli sisse. Kindlasti vist mitte ääreni täis. Selle kumera plekist kupli all on siis kaldu ribid,kust õhk läbi käib. Tekib vast mingi pööris ja õhk ringleb seal sees,või vähemalt siis möödub sealt õlipoti juurest. Tolm muidugi sadestub siis õli sisse. Aitab puhastada.
Targemad mehed võiksid siis ka kommenteerida,kas asjad ikka nii on?
Tegelikult ei panda sinna klaaspotti õli,vaid see peab olema puhas ja kuiv.Õhupuhastisse kupli allosas olevatest avadest sisseimetav õhk liigub esmalt vastu kuplit ja tsentrifuugi põhimõttel lähevad raskemad tolmuosad mööda kupli sisepinda settepotti.Seda tuli eeskirjade kohaselt puhastada igapäevase hoolduse käigus,eriti tolmustes tingimustes töötamisel vajaduse korral sagedamini.
Muide minu 1998.a.MF6190-l oli klaasist suur tolmukogumispott kapotil ja see toimis vägagi efektiivselt.Hinnanguliselt püüdis kinni 90% tolmust.