20-12-2003, 18:49 PM
[OT]
küll aga suurendab asja inertsust, lihtsalt öeldes pöördesse läheb aeglaselt ning ka pöörded kukuvad aeglaselt. Joonliikumise analoog - raske autoga ei saa algul vedama, pärast pidama. Hooratta puhul määrab tema inertsuse inertsimoment - sõltub ratta massist JA RAADIUSEST. Inertsimoment vastab ringliikumises põhimõtteliselt kulgliikumise massile.
[/OT]
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tziklivendjõudu ei anna see küll kuidagi juurde...
pane volga mootorile raskem hooratas,näit.52 oma.
Äkilisuses kaotad,aga jõudu siis rohkem madalatel pööretel![]()
küll aga suurendab asja inertsust, lihtsalt öeldes pöördesse läheb aeglaselt ning ka pöörded kukuvad aeglaselt. Joonliikumise analoog - raske autoga ei saa algul vedama, pärast pidama. Hooratta puhul määrab tema inertsuse inertsimoment - sõltub ratta massist JA RAADIUSEST. Inertsimoment vastab ringliikumises põhimõtteliselt kulgliikumise massile.
[/OT]
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"