20-12-2003, 18:49 PM
[OT]
küll aga suurendab asja inertsust, lihtsalt öeldes pöördesse läheb aeglaselt ning ka pöörded kukuvad aeglaselt. Joonliikumise analoog - raske autoga ei saa algul vedama, pärast pidama. Hooratta puhul määrab tema inertsuse inertsimoment - sõltub ratta massist JA RAADIUSEST. Inertsimoment vastab ringliikumises põhimõtteliselt kulgliikumise massile.
[/OT]
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tziklivendjõudu ei anna see küll kuidagi juurde...
pane volga mootorile raskem hooratas,näit.52 oma.
Äkilisuses kaotad,aga jõudu siis rohkem madalatel pööretel
küll aga suurendab asja inertsust, lihtsalt öeldes pöördesse läheb aeglaselt ning ka pöörded kukuvad aeglaselt. Joonliikumise analoog - raske autoga ei saa algul vedama, pärast pidama. Hooratta puhul määrab tema inertsuse inertsimoment - sõltub ratta massist JA RAADIUSEST. Inertsimoment vastab ringliikumises põhimõtteliselt kulgliikumise massile.
[/OT]
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"