26-08-2011, 19:56 PM
Täitsa lampi küsin ,et mis näiteks uue karburaatori hind oleks?
Ummistunud düüse sa saad puhastada ning veidi reguleerida segu kruvidega,aga kui sul ikka näiteks igasuguste liikuvate osade pesad kulunud siis sul pole seda võimalik normaalselt paika saadagi ning kogu seni kulutatud raha võid korstnasse kirjutada.
Lihtne asi testida oleks see,et võta üks tavaline süstal pane sinna nõel otsa et parem pihustuvus ka oleks ning lase siis läbi karburaatori lõõri. kui pöörded tõusevad/ühtlustuvad veidi siis on sul muidu segu liiga lahja. kui aga pöörded langevad siis on sul segu hetkel kas paras või liiga rikas. Eks süstlaga veidi raske doseerida. Kui süstlatrikk vahet ei tee siis viga mujal mootoris.
Kuidas ta sul käima läheb ja kas näiteks ninaga on tunda ka bensiinilõhna?
Odavam alternatiiv oleksi vastavalt samale töömahule panna peale uhiuus universiaal karburaator mis on reguleeritav.
PS. Kui masin korras siis karburaatori reguleerimine pole raketiteadus. Vigast mootorit jäädki paika keerama.
Ummistunud düüse sa saad puhastada ning veidi reguleerida segu kruvidega,aga kui sul ikka näiteks igasuguste liikuvate osade pesad kulunud siis sul pole seda võimalik normaalselt paika saadagi ning kogu seni kulutatud raha võid korstnasse kirjutada.
Lihtne asi testida oleks see,et võta üks tavaline süstal pane sinna nõel otsa et parem pihustuvus ka oleks ning lase siis läbi karburaatori lõõri. kui pöörded tõusevad/ühtlustuvad veidi siis on sul muidu segu liiga lahja. kui aga pöörded langevad siis on sul segu hetkel kas paras või liiga rikas. Eks süstlaga veidi raske doseerida. Kui süstlatrikk vahet ei tee siis viga mujal mootoris.
Kuidas ta sul käima läheb ja kas näiteks ninaga on tunda ka bensiinilõhna?
Odavam alternatiiv oleksi vastavalt samale töömahule panna peale uhiuus universiaal karburaator mis on reguleeritav.
PS. Kui masin korras siis karburaatori reguleerimine pole raketiteadus. Vigast mootorit jäädki paika keerama.