27-08-2011, 10:56 AM
(27-08-2011, 08:16 AM)Veteran Kirjutas: Restaureeritud liiklusvahend peaks välja nägema täpselt selline, nagu tehasest tuli ehk nagu uus. St. originaalkomplektsuses ja välimusega. Kui suudate seda saavutada vana värvi värskendades jm. pisiparandusi tehes, andke minna. Viimast varianti kasutab hästisäilinud- hoitud jalgrataste puhul lp.meie foorumis ravil olev lootusetus seisus Valdo.
Iseasi on taastada sõiduk nt.filmi või muuseumi tarbeks , kui eesmärk on seostada see mingi ajaloolise sündmuse või isikuga. Siis lausa peab säilitama kuuliaugud, kiiruga tehtud parandused jms. Vastav näide on vaadata Riia automuuseumis või meil Opeli näol .
Kui on tegu mingi vahepealse variandiga, siis näitab see lihtsalt taastaja taset ja kes meist tahab vilets restaureerija olla!
Ja milline on levinud praktika - s.t. kas auto ülevärvija (loomulikult originaalvärvile võimalikult sarnasena) paigutub taastajate skaalal paremasse või halvemasse otsa
