29-08-2011, 15:41 PM
(29-08-2011, 14:29 PM)ryblik1 Kirjutas: Kuna konkreetse teema algataja mainis ühes teises teemas seda sapakat, siis mul tekkis arusaam et hakatakse sapika originaalvärvi taga ajama ja taastama. Mõttetu töö, mine ja osta venest sapakas, seal on neid valida värvitoonides ja läbisõite on juhtunud ala 300km kuni 3000000km välja. Venest toodi läbi eesti ja viidi soome ziguli 01 läbisõit 8000km , auto oli nagu tutikas, venest saadi kätte ta 15K krooniga.
Ma saaks aru kui jutt käiks ntx zis,gaz 12 13 14 või zil limo originaalvärvi säilitamisest.....
Kõik muud vene autod on üldisemas plaanis venekeelset zargooni kasutades jerundaa ja tšepuhaaa!
Sapakat võid hoolika otsimise ja luuretöö tulemusena leida päris maasikat ka kui viitsid käia pässe ülekuulamas, Võid leida sellise mille juures ei pea midagi peale pesu tegema ja lükk kohe musta numbri kandidaadiks.
Kuna minu laiem küsimus haakus ühe sapaka külge, siis kasutan kohe võimalust enda harimiseks - kust siis ikkagi läheb piir, kui (ja millistel autodel) tasub originaalvärvi hakata säilitama?
Niipalju olen targemaks saanud, et kui on tahtmine sapakal tehasevärvi säilitada, siis peab see sapakas olema Venemaalt hoolikalt otsitud ja luuratud ning võimalikult paljude pässide ülekuulamise tulemusel soetatud



Kuid kui hüpoteetiliselt säilitamistväärt masin on endal juba olemas (tõsi küll, Eestist pärit ja veidi väiksema läbisõiduga, kui 3000000km)
