29-08-2011, 23:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2011, 23:58 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
antud "eksemplar" näikse tõesti keerukas olevat - kuigi sama sõltumatu vedrustusega sillaga kupeeversiooni elik calibrat on palju tehtud, ei ole vist kerelappimine eriti popp. Ju siis ei roosteta
netikataloogid ei anna, niiet pole vast tootja oluline - kui pole, siis pole...
meetrikaup on keeruline - jutuks sel pildil nr7 ja 10 vahel asuv jupstükk, millele meetreid oleks vaat' et sama tark nii piki- kui ristipidi panna
calibra on selle jupi osas ootuspäraselt sarnast pilti eviv: ootuspäraselt sarnane
Teet,
harjunud küll viitama, et 16V Kadett GSI on tegelikult '66a põrnikast hulka haruldasem - jupipoolt hakkab aga nüüd hoopis Vectra üllatama
netikataloogid ei anna, niiet pole vast tootja oluline - kui pole, siis pole...
meetrikaup on keeruline - jutuks sel pildil nr7 ja 10 vahel asuv jupstükk, millele meetreid oleks vaat' et sama tark nii piki- kui ristipidi panna
calibra on selle jupi osas ootuspäraselt sarnast pilti eviv: ootuspäraselt sarnane
Teet,
harjunud küll viitama, et 16V Kadett GSI on tegelikult '66a põrnikast hulka haruldasem - jupipoolt hakkab aga nüüd hoopis Vectra üllatama
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"