31-08-2011, 22:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2011, 22:12 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
õhtu,
lisame üle 5a teemasse "sissekande" - nimelt eile sai juba teist korda sel suvel nähtud kadett GSId, mis ei ole mu oma. Eelmine suvi on sellega üle löödud - hea on näha, et mõningaid isendeid võib ikka kohata.
käesoleva teema GSI teenib mind kenasti suvise koleda ilmaga ning pikematel sõitudel.
5a jooksul meenub "logiraamatu" osas:
- masin sai 4a eest tagasi oma algupärase tehnika. On taas 110kW moto-sildadega (selguse huvides: valdav enamus ehk vast 80..90% kadett GSIsid olid 85kW motodega - nii 1.8 kui 2.0), mida kirjeldavad kaks "alla 8" olevat näitajat: 0-100km/h kiirendus ning keskmine kütusekulu. Kütusekulu on muide taoline harju keskmisest raskemale jalale ning maalkäikudel pahatihti sabas sörkivale kerghaagisele vaatamata
- käigukasti viimane käik on tehase 0,89 asemel 0,74: maanteepöörded @ 110km/h on 3200rpm asemel 2600rpm, mis tähendab märksa vaiksemat liikumist
- kadeti hirmkole armatuur on vahetunud Astra armatuuri vastu. Digispidomeeter-kellad on "AstraF / VectraA" korpus lõigutu-kleebituna ristatud KadettE digispidoga - ca 1500..2000 Vectra A-d said küll tehasest sama kujuga digispido, aga need on suht rariteetsed. Ka Astra kompuuter+CC sai külge pusitud. Näitab asju küll, aga kütusekulu ca 1,2l/100km väiksemana. Ilmselt 3,42 vs 3,55 peaülekannete erinevuste tõttu. Ka klaasipesuvedeliku indikaator töötab tagurpidi - kurdab, kui vedelikku on ning vaikib, kui see otsakorral. Kurdab ka võõrkeeles: "Feux code AR", mis viitab kahele asjale: mingi tule arvab CC ekslikult läbi olevat + kompuuter tuleks keelekursustele saata
- lisandunud on aktiivset kasutust leidvad kärukonks + katuseraamid
- esisild on vast 3a tagasi vedrustuse osas täielikult uuendatud: amordid-puksid jms. Juhitavus muutus hoopis teiseks - ikka paremuse poole. Muidugi parima kurvisõiduki tiitlile ei hakka kadett oma raske esimese vasaku nurga, natuke vähemraske esimese parema nurga ning olematu raskusega tagasillal pretendeerima...
- kulujuppide saadavuse üle ei saa kurta: rattalaagrite-piduriklotside jms näol on need vectra2000 ja Calibratega ühilduvad, niiet leiab täitsa lettide pealt. Erandiks on aga saadavuse osas olnud kerespetsiifilised asjad nagu summutijooks ja käsipiduritross (mis on muide 16-klapilisel GSI-l täiesti unikaalne - ketaspiduriga tagasilda oli vaid sellel)
eks juhtub ka asju:
- üks daam arvas paar aastat tagasi heaks vahetult mu ees kole ootamatult piduripedaali põrandasse pressida. Andis kadetile uued esituled + esipampri (muide korralikku-lappimata esipamprit on nii kadett GSI-l kui Vectra2000-l võimalik hankida vast vaid autoga koos - noorteautod ju...) ja kiirelt-pimedas-kehvalt korrastatud kapoti + korrastamata nn mittenähtavad kereosad. Tunnistasin end kohe süüdi (nagu üldiselt tagant sissesõitjatel ju kõigi närvide säästmiseks õige teha on - hoia pikivahet!) ja tema käitumise põhjusest sain aimu alles pabereid täitma asudes. Soovitasin juba kirjapandud "peatusin foori taga"-juttu mitte sisse jätta, sest antud koha peal ei leidu foori, mis parempöörde tegijate liiklemist reguleeriks...
- hammasrihm katkes pärast ca 40Mm läbimist - hoolimata sellest, et välp on muitu 60Mm. Kaas käis Tulika tänavas ning sai seal korda
- sel suvel sai profülaktika mõttes juba 30Mm peal rihm vahetatud. Ajasin aga suunad sassi ning esialgu ühe hamba võrra vale rihma korrigeerisin valele poole. Tekkinud klõbin (klapid-kolvid said kergelt kokku...) õnneks tuntavat kahju ei teinud ning nukkvõllide nihutamine 2 hamba võrra lubas rihmavahetusele punkti panna
kui mitte varem, siis eks 5a pärast kirjutame jälle. Ehk on selleks ajaks tegu juba uunikuga, mille puhul praegused praktilis-esteetilised mugandamised nn kahetsusväärseks kolhoosituuninguks liigituvad. Seni aga erineme ka argipäevas "hallist massist", sõites masinaga, mis veel 10a tagasi oli väga tavaline - nüüdseks aga suhtkoht "nostalgiline"
Teet
lisame üle 5a teemasse "sissekande" - nimelt eile sai juba teist korda sel suvel nähtud kadett GSId, mis ei ole mu oma. Eelmine suvi on sellega üle löödud - hea on näha, et mõningaid isendeid võib ikka kohata.
käesoleva teema GSI teenib mind kenasti suvise koleda ilmaga ning pikematel sõitudel.
5a jooksul meenub "logiraamatu" osas:
- masin sai 4a eest tagasi oma algupärase tehnika. On taas 110kW moto-sildadega (selguse huvides: valdav enamus ehk vast 80..90% kadett GSIsid olid 85kW motodega - nii 1.8 kui 2.0), mida kirjeldavad kaks "alla 8" olevat näitajat: 0-100km/h kiirendus ning keskmine kütusekulu. Kütusekulu on muide taoline harju keskmisest raskemale jalale ning maalkäikudel pahatihti sabas sörkivale kerghaagisele vaatamata
- käigukasti viimane käik on tehase 0,89 asemel 0,74: maanteepöörded @ 110km/h on 3200rpm asemel 2600rpm, mis tähendab märksa vaiksemat liikumist
- kadeti hirmkole armatuur on vahetunud Astra armatuuri vastu. Digispidomeeter-kellad on "AstraF / VectraA" korpus lõigutu-kleebituna ristatud KadettE digispidoga - ca 1500..2000 Vectra A-d said küll tehasest sama kujuga digispido, aga need on suht rariteetsed. Ka Astra kompuuter+CC sai külge pusitud. Näitab asju küll, aga kütusekulu ca 1,2l/100km väiksemana. Ilmselt 3,42 vs 3,55 peaülekannete erinevuste tõttu. Ka klaasipesuvedeliku indikaator töötab tagurpidi - kurdab, kui vedelikku on ning vaikib, kui see otsakorral. Kurdab ka võõrkeeles: "Feux code AR", mis viitab kahele asjale: mingi tule arvab CC ekslikult läbi olevat + kompuuter tuleks keelekursustele saata
- lisandunud on aktiivset kasutust leidvad kärukonks + katuseraamid
- esisild on vast 3a tagasi vedrustuse osas täielikult uuendatud: amordid-puksid jms. Juhitavus muutus hoopis teiseks - ikka paremuse poole. Muidugi parima kurvisõiduki tiitlile ei hakka kadett oma raske esimese vasaku nurga, natuke vähemraske esimese parema nurga ning olematu raskusega tagasillal pretendeerima...
- kulujuppide saadavuse üle ei saa kurta: rattalaagrite-piduriklotside jms näol on need vectra2000 ja Calibratega ühilduvad, niiet leiab täitsa lettide pealt. Erandiks on aga saadavuse osas olnud kerespetsiifilised asjad nagu summutijooks ja käsipiduritross (mis on muide 16-klapilisel GSI-l täiesti unikaalne - ketaspiduriga tagasilda oli vaid sellel)
eks juhtub ka asju:
- üks daam arvas paar aastat tagasi heaks vahetult mu ees kole ootamatult piduripedaali põrandasse pressida. Andis kadetile uued esituled + esipampri (muide korralikku-lappimata esipamprit on nii kadett GSI-l kui Vectra2000-l võimalik hankida vast vaid autoga koos - noorteautod ju...) ja kiirelt-pimedas-kehvalt korrastatud kapoti + korrastamata nn mittenähtavad kereosad. Tunnistasin end kohe süüdi (nagu üldiselt tagant sissesõitjatel ju kõigi närvide säästmiseks õige teha on - hoia pikivahet!) ja tema käitumise põhjusest sain aimu alles pabereid täitma asudes. Soovitasin juba kirjapandud "peatusin foori taga"-juttu mitte sisse jätta, sest antud koha peal ei leidu foori, mis parempöörde tegijate liiklemist reguleeriks...
- hammasrihm katkes pärast ca 40Mm läbimist - hoolimata sellest, et välp on muitu 60Mm. Kaas käis Tulika tänavas ning sai seal korda
- sel suvel sai profülaktika mõttes juba 30Mm peal rihm vahetatud. Ajasin aga suunad sassi ning esialgu ühe hamba võrra vale rihma korrigeerisin valele poole. Tekkinud klõbin (klapid-kolvid said kergelt kokku...) õnneks tuntavat kahju ei teinud ning nukkvõllide nihutamine 2 hamba võrra lubas rihmavahetusele punkti panna
kui mitte varem, siis eks 5a pärast kirjutame jälle. Ehk on selleks ajaks tegu juba uunikuga, mille puhul praegused praktilis-esteetilised mugandamised nn kahetsusväärseks kolhoosituuninguks liigituvad. Seni aga erineme ka argipäevas "hallist massist", sõites masinaga, mis veel 10a tagasi oli väga tavaline - nüüdseks aga suhtkoht "nostalgiline"
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"