14-09-2011, 15:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2011, 16:09 PM ja muutjaks oli taruvaras.)
(14-09-2011, 11:57 AM)ennww Kirjutas: Vene saitide andmetel läks G108-G GAZ-veokatele.Г-108-Г peab GAZ 53 puhul paika vaid 53F puhul, millel 6-ne ridamootor, sama ajastu V8 mootoriga 53-l oli alguses tõesti alalisvooludünamo Г-130 koos releega PP-130, sama ka varajastel ZIL 130-tel. Mõlemal mudelil olid sellest tulenevalt ka armatuurinäidikute plokkid erinevad hilisemaist, puudus ampermeeter, laadimist (tegelikult mahalaadimist) näitas märgutuli. http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=25427
(Гена пост. тока Г108-Г ставился на ГАЗ-51,52,53,63, gaz21.ru foorumist)
53 suhtes küll kahtleks, ehk niel ikka juba vahelduvvoolugenekad olid.
Väidetavalt ka GAZ69-le pandi mingit G108 versiooni.
Parameetrid peaks olema ikka 12 V ja 20 A
(14-09-2011, 12:11 PM)valdo Kirjutas: Kõige tavalisem GAZ-51 alalisvoolugene. Ülimass-levinud ja ülisuurtes masslademetes toodetud. Toimib koos relee-regulaatoriga RR-24 (G2).Veel ülimasslevinum ja veel ülisuuremas masslademes on toodetud selle geneka teisend Г-108-M, mida paigaldati Moskvits 408-le, releeks PP-24 Г2