21-09-2011, 00:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-09-2011, 00:38 AM ja muutjaks oli Janka.)
Huupi katsetades see "tee õnnele" võib halvimal juhul lõppeda kogunisti kõverate klappide ja purunenud kolbidega.
Õiget gaasijaotust saab ka visuaalselt, ilma mingisuguste märkideta kontrollida. Pumba ajastusega on keerulisem lugu ja selle poole pealt ei oska nõu anda. Nn. "tilga jälgimise süsteemi" kasutamine iga pumba puhul ei õnnestugi.
Eetriga lähenemine kap.remonditud mootorile (tra, kuidas see termin mind naerma ajab ) on omaette põnev nähtus. Nagu tatikate põlluralli mootor siis
Õiget gaasijaotust saab ka visuaalselt, ilma mingisuguste märkideta kontrollida. Pumba ajastusega on keerulisem lugu ja selle poole pealt ei oska nõu anda. Nn. "tilga jälgimise süsteemi" kasutamine iga pumba puhul ei õnnestugi.
Eetriga lähenemine kap.remonditud mootorile (tra, kuidas see termin mind naerma ajab ) on omaette põnev nähtus. Nagu tatikate põlluralli mootor siis