21-09-2011, 22:50 PM
Siduri puhul kasutasin mina järgmist lahendust. rekordi 2.0 puhul
Hoorattas treida vaja uued augud korvile ja korviks volvo 240 turbo korv ja ketas oli kas ka volvo oma või läks opeli enda originaal, see peaks väga hästi pidama ja ei pea mikide maalt juppe tooma. pritse puhul võib kasutada ka 6sil. lühendatud sisselaske kollet (ei tea kas see GT kapoti alla mahub ainult. TB soovitaks kasutada vw kahe liblikaga TB siis ei ole koheselt liiga suur avanemine. Olen ühe sarnase Opeli mootori ehitanud kui infot vaja siis mul peaks kuskil juhised olemas olema.
Harri
Hoorattas treida vaja uued augud korvile ja korviks volvo 240 turbo korv ja ketas oli kas ka volvo oma või läks opeli enda originaal, see peaks väga hästi pidama ja ei pea mikide maalt juppe tooma. pritse puhul võib kasutada ka 6sil. lühendatud sisselaske kollet (ei tea kas see GT kapoti alla mahub ainult. TB soovitaks kasutada vw kahe liblikaga TB siis ei ole koheselt liiga suur avanemine. Olen ühe sarnase Opeli mootori ehitanud kui infot vaja siis mul peaks kuskil juhised olemas olema.
Harri