05-10-2011, 22:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-10-2011, 09:56 AM ja muutjaks oli kass.)
Viimased postitused said tehtud vahetult peale kevadist R - päeva. Nüüd on vahetult toimunud sügisene R - päev. Eelpool mainitud Z - mudeli mootori ja käigukasti müügihing on langenud 25%, pidasin seda jätkuvalt kalliks ja müüja konstanteeris stoilise rahuga, et las siis mädaneb edasi!
Vahepeal midagi suurt toimunud pole, valminud on Ksf! Armexi ketiratta järgi uus replica, mis tuleks kroomida, poldiaugud on ka juba puuritud
http://i52.tinypic.com/se53wi.jpg
Hindreku käest Varbolast on projekti toetuseks saadud summutaja tagaots/kalasaba, küll ilmselt 4 - taktilise mudeli oma, aga usun, et pole erilist vahet, peamise töö gaaaside pidurdamisel teeb ehk see "pirn/paun" silindri küljel?
http://i52.tinypic.com/144cp4.jpg
Nüüd pole vaja sumpsivalmistajatelt eraldi tagaotsa manguda. Kahjuks pole õnnestunud vana ussitanud sabaotsa summuti seest veel kätte saada.
Lisaks oleme veel sõber Ilmariga Austriast tellinud mõned meesteajakirjad, mida enne magamaminekut huviga lehitsen. Ajakirjad tulid Austriast mitu kuud, vahepeal läksid tagasi, aga kohale jõudsid. Ühes 1992 aasta Oldtimer Praxises on mõni lk juttu 201Z vuntsimisest, millest täpsemalt räägitakse, ei tea, kuna millegipärast on artikkel austria keeles. Panen edevusest siia fotod artiklist, lohakalt välguga tehtud
http://i54.tinypic.com/i53zox.jpg
http://i53.tinypic.com/231mbo.jpg
http://i56.tinypic.com/2zzn4hs.jpg
http://i54.tinypic.com/343smrq.jpg
Täna läksid uunikmotu mehed Saksamaale Mannheimi laadale, sai tellitud tuletoru Z - mudelile ja vb saab ka lenksu käepidemekummid.
Keegi pakkus kirja teel Venemaalt 201Z mootorit, aga kuna kohe dollareid loopima ei hakanud, siis müüja kadus nagu tavaliselt, niisama mulli ajada NSU teemal eriti keegi ei viitsi, ei Hans ega Ivan. Täna saksa NSU foorumis keegi küsis mu vana osade otsimise kuulutuse peale, et kas mul on osad olemas. Selline lakooniline lühike preisi stiilis küsimus, ei saanud aru, kas pakub või tahab endale saada.
Vahepeal midagi suurt toimunud pole, valminud on Ksf! Armexi ketiratta järgi uus replica, mis tuleks kroomida, poldiaugud on ka juba puuritud
http://i52.tinypic.com/se53wi.jpg
Hindreku käest Varbolast on projekti toetuseks saadud summutaja tagaots/kalasaba, küll ilmselt 4 - taktilise mudeli oma, aga usun, et pole erilist vahet, peamise töö gaaaside pidurdamisel teeb ehk see "pirn/paun" silindri küljel?
http://i52.tinypic.com/144cp4.jpg
Nüüd pole vaja sumpsivalmistajatelt eraldi tagaotsa manguda. Kahjuks pole õnnestunud vana ussitanud sabaotsa summuti seest veel kätte saada.
Lisaks oleme veel sõber Ilmariga Austriast tellinud mõned meesteajakirjad, mida enne magamaminekut huviga lehitsen. Ajakirjad tulid Austriast mitu kuud, vahepeal läksid tagasi, aga kohale jõudsid. Ühes 1992 aasta Oldtimer Praxises on mõni lk juttu 201Z vuntsimisest, millest täpsemalt räägitakse, ei tea, kuna millegipärast on artikkel austria keeles. Panen edevusest siia fotod artiklist, lohakalt välguga tehtud
http://i54.tinypic.com/i53zox.jpg
http://i53.tinypic.com/231mbo.jpg
http://i56.tinypic.com/2zzn4hs.jpg
http://i54.tinypic.com/343smrq.jpg
Täna läksid uunikmotu mehed Saksamaale Mannheimi laadale, sai tellitud tuletoru Z - mudelile ja vb saab ka lenksu käepidemekummid.
Keegi pakkus kirja teel Venemaalt 201Z mootorit, aga kuna kohe dollareid loopima ei hakanud, siis müüja kadus nagu tavaliselt, niisama mulli ajada NSU teemal eriti keegi ei viitsi, ei Hans ega Ivan. Täna saksa NSU foorumis keegi küsis mu vana osade otsimise kuulutuse peale, et kas mul on osad olemas. Selline lakooniline lühike preisi stiilis küsimus, ei saanud aru, kas pakub või tahab endale saada.