16-10-2011, 21:30 PM
(16-10-2011, 20:26 PM)muska71 Kirjutas: Sõites on iga masina rool kerge,kohapeal seistes masin töötab ju tühikäigul kui krutid rooli ühest servast teise annab väänata rooli kui õli tootlikust ei jätku.
Tootlikkus määrab toimimise kiiruse, surve aga jõu. Ehk siis rooli koha peal keerates kiiremini, kui roolivõimendi saadaolevate liitritega saab toimida, muutub rooli keeramine "väänamiseks" ehk jõudu nõudvaks.Rahulikumalt keerates rool ikkagi kerge(m).
Kui pump lahja või roolivõimenduses miski paha, ja õlisurvet pole piisavalt, väänad rooli kohapeal ja tühikäigul kogu aeg. Pööret andes võib kulunud pump endast veel muidugi teinekord need puuduvad MPa-d või baarid üles leida.
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)