17-10-2011, 22:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2011, 00:12 AM ja muutjaks oli 2715.)
Kui juba teemast välja läks siis ütleks ka oma arvamuse 40 kohta.
Ilmselt enam s.temat asja ei ole maailmas tehtud ja suuremad vead on mingi teise looma järgi tehtud kabiin sest inimesel on sinna tõesti ebainimlik käia ja aknad on ka ikka väga mööda tehtud.Ei ole ei küljeaknast ega esiaknast hea esiratast jälgida põllutööl ja puudub ka soojendus ja elementaarne olemiseks vajalik ruum.
Ja kui on käigukasti tehtud revers siis miks ometi oli veel tagasikäiku vaja???
Samuti ei kõlba pidurid kuhugi ja kui on vaja pidurile juurde saada siis lõhu terve kabiin laiali lambist.Ja kui on vaja jagajani jõuda siis see on ka ainuke traktor maailmas kus armatuuri maha peab võtma.
Samuti siduri vahetuseks oleks loogiline et võtad pooleks aga ei ole otsustatud kummale poole kabiin jääb.
Rooliga on samuti kummaline lugu et kui pöörded madalad siis ei jõua tõsta rippriista sest osa õli läheb mööda ju roolivõimu ja siis muudkui paaruta kui tõsta vaja.
Samuti milleks küll oli vaja teha sellist jõuvõtuvõlli sidurit eraldi pedaaliga sest sa proovi näiteks pritsiga põllu otsas ümber keerata.
Kõigepealt pead lahutama ära jõuvõtuvõlli ja traktor jääb liikuma ja siis saad alles traktori peatada.Aga kui pole sellist ruumi siis pead otsa üle ujutama mürgi või väetisega ju...
Kokkuvõtteks on ka vana kabiiniga Belarus kordi rohkem traktor kui 40 ju.
Samuti on mtz osad poole odavamad ja vastupidavus hoopis teisest klassist niiet polegi nagu midagi võrrelda paraku.
Ilmselt enam s.temat asja ei ole maailmas tehtud ja suuremad vead on mingi teise looma järgi tehtud kabiin sest inimesel on sinna tõesti ebainimlik käia ja aknad on ka ikka väga mööda tehtud.Ei ole ei küljeaknast ega esiaknast hea esiratast jälgida põllutööl ja puudub ka soojendus ja elementaarne olemiseks vajalik ruum.
Ja kui on käigukasti tehtud revers siis miks ometi oli veel tagasikäiku vaja???
Samuti ei kõlba pidurid kuhugi ja kui on vaja pidurile juurde saada siis lõhu terve kabiin laiali lambist.Ja kui on vaja jagajani jõuda siis see on ka ainuke traktor maailmas kus armatuuri maha peab võtma.
Samuti siduri vahetuseks oleks loogiline et võtad pooleks aga ei ole otsustatud kummale poole kabiin jääb.
Rooliga on samuti kummaline lugu et kui pöörded madalad siis ei jõua tõsta rippriista sest osa õli läheb mööda ju roolivõimu ja siis muudkui paaruta kui tõsta vaja.
Samuti milleks küll oli vaja teha sellist jõuvõtuvõlli sidurit eraldi pedaaliga sest sa proovi näiteks pritsiga põllu otsas ümber keerata.
Kõigepealt pead lahutama ära jõuvõtuvõlli ja traktor jääb liikuma ja siis saad alles traktori peatada.Aga kui pole sellist ruumi siis pead otsa üle ujutama mürgi või väetisega ju...
Kokkuvõtteks on ka vana kabiiniga Belarus kordi rohkem traktor kui 40 ju.
Samuti on mtz osad poole odavamad ja vastupidavus hoopis teisest klassist niiet polegi nagu midagi võrrelda paraku.