18-10-2011, 18:27 PM
Umbes 99 protsendise tõenäosusega on see siiski ümbersündinud Pobeda. Olles toonased ENSV ajalehed läbi vaadanud, julgen kinnitada, et esimesed Volgad jõudsid siiakanti 1957.
Toonasele ühiskonnakorraldusele oli omane, et auto dokumendid elasid kauem kui auto ise ja näiteks Pobeda võis ühel hetkel "sündida" Gaz-21'ks. Olgu siis autoteenindusest välja aetud uue Volga kere või mõnes ettevõttes maha kantud Volga abil.
Vin-kood võib märkida selle autol mida iganes...alates dokumentide vormistamist vooderdanud viinapudelite hulgast lõpetades suvalise arvukombinatsiooniga. 75 000 autot esimesel tootmisaastal ei toodetud.
Ja isegi õrnal juhusel, et see Volga on valmistatud 1956. aastal, on siin sellest alles heal juhul mingi osa keret, halvemal juhul aga vaid dokumendid.
A.
Toonasele ühiskonnakorraldusele oli omane, et auto dokumendid elasid kauem kui auto ise ja näiteks Pobeda võis ühel hetkel "sündida" Gaz-21'ks. Olgu siis autoteenindusest välja aetud uue Volga kere või mõnes ettevõttes maha kantud Volga abil.
Vin-kood võib märkida selle autol mida iganes...alates dokumentide vormistamist vooderdanud viinapudelite hulgast lõpetades suvalise arvukombinatsiooniga. 75 000 autot esimesel tootmisaastal ei toodetud.
Ja isegi õrnal juhusel, et see Volga on valmistatud 1956. aastal, on siin sellest alles heal juhul mingi osa keret, halvemal juhul aga vaid dokumendid.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!