19-10-2011, 20:15 PM
(19-10-2011, 13:38 PM)mlsluik Kirjutas: Kabiin on tõesti paras kuldnokapuur, aga ülejäänud osas pole t40 nii saast midagi. Miks lisaks reversile tagurpidikäik. Ei pea just eriline geenius olema et aimata mis juhtub reversiga raskemat tööd tehes. Vedu üle topelt võllide, nõrk. Selleks puhuks raskema lükke ja töö jaoks siis tagurpidi käik, mitte läbi reversi.
Pidurid? Jah kui vaja tõesti vahetada siis tuleb enamus masinatel pool peldikut pealt ära kakkuda, aga lihtsaks regullimiseks kenasti avad olemas..Jagaja juurde pääseb ka täitsa kenasti, russil ja jumzil pole ka asi üldse parem
Siduri vahetus? Mis seal keerulist, masin pooleks nagu iga teinegi, pole mingit probleemi.
Rooliga pole mingit probleemi, ka kõige madalamatel pööretel tuksude toimib kõik kenasti, pane norm pump peale ja regulli klapp ära.
Jõuvõtuvõlli saab korras masinal ilma sidurita ka kenasti välja lükata, lased korraks gaasi maha ja lükkad, ning selleks et sisse lülitada ei pea isegi seima jääma, saad sõidu peal sisse lülitada. Igati fain variant.
T40 varuosad samas hinnaklassis nagu mtz, aga selle vahega et ei lähe neid eriti vaja, muidugi kõik oleneb antud isendist. Ise eelistan vanale 80le igatahes t40, toimib nagu vanamees ja pole talvel veega möllamist, keera ainult nuppu Aga jumzi vastu ei saa,jumz on kvaliteet
On peetud ka 40 talus 7 aastat ja ei olnud seal küll näha seda vastupidavust.Pidevalt oli mingi probleem.
Ei pidanud ta esimest kardaani ei toiminud roolivõimendi normaalselt ja siduriga oli iga aasta mingi jama.Lisaks ei püsinud rattareduktorid kasti küljes kuigi poldid said jämedamad.Pealegi ei saa neid normaalselt pingutada ju kõiki ilma lammutamata.Oli teine uuena ostetud enne krooni tulekut ja päris hästi hoitud enda arust.
Äi küll kiitis taevani ja ütles et paremat pole vaja kui ma tahtsin osta Belarusi.
Miskipärast aga kui ma ostsin oma raha eest vana kabiiniga 82 oldi isegi solvunud ja ütles et tema ei puutu seda.
Aga kui jälle kevadel kiirel ajal sidur läks ta ajas hädaga käima ja pärast ei ole enam 40 peale istunud sest vahe on ikka tohutu.
Saab normaalselt sisse ja välja käia, välja on normaalselt näha ja kangid on käe-jala juures ilusti ja kabiin ei paista läbi alla ja ülespoole peale akende ning on talvel soe ja suvel saab akna avada ja katuseluugi aga ka ventilaatorist piisab reeglina.Käigud on hoopis ühtlasemate vahedega ja iga töö jaoks on sobiv olemas.
Kuigi oli väga viletsas seisukorras ja võttis päevas 3l õli läks ta ometigi ka -12 käima ilma soojendamata ja 20 minutiga oli ka kabiinis soe.
See"mugavus"et jõuvõtuvõlli saab samuti lülitada liikumise pealt aga ainult ühe käeliigutusega ja üllatus küll aga jalga polegi vaja selleks.
Senini pole aga olnud seal mingit pistmist siduriga ja pidurid toimetavad nii et julgeb ka tõusul peatuda käruga ja käsipidur hoiab ka ilusti paigal ja see
2 aastat on läinud ilma mingi remondita.
Ei tea mis on sidur ei tea mis kardaan ja mis õlileke mootorist ja kütet jäi kohe esimene aasta 80l üle.Sai siis kevadel see 40 maha müüdud ja selle raha eest see 82 ära remonditud ja senini ei ole keegi kahetsenud otsust.
Majapidamises on 23 ha põldu ja veel küla lapid ja hooldusniidukiga niitmine lisaks.
Kindlasti oleks nüüd sealt lääne traktorisse istumine peaaegu sama suur vahe kui 40 pealt 82 peale aga ma küll julgen soovitada.
Omal on lihtsam ja tervis säilib kauem.
Selline asi.