21-10-2011, 18:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2011, 20:17 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Peale arki ekpspertidega vestlemist kaob igasugune loov mõtteviis ja hakkad selle asemel näpuga norme taga ajama, peale kõigide vajalike kaitseraudade ja tulede vilede paigaldamist pole masin enam maastikusuutlik, samahästi võik tõesti kohe veoauto raami alla lükata ja selle kere peale tõsta. Aga kuhu jääb siis unikaalsus ja ainulaadsus... Sellele raudtee sõidukile nagunii vastavat sertivikaati pole ealses väljastatud et sellega teel sõita võiks. See selleks. 66 sillad on toredad asjad küll aga tagasillaks on mul palju parem isend, küll ette ka midagi välja mõtleb. Kui tahtmist mul peaks tulema teda kunagi arvele võtta(milles ma väga kahtlen) siin teen seda omavalmistatud väiketraktorina. Peale arvevõtmist saab kiiremad käigud ka kasutusele võtta ju 

Loovalt asjale lähenedes jääb alles ka nö mängu ilu, mis maksab ka midagi...
E kaarrehvid koos velgedega on ka tagaotsitavaks kuulutatud
kes teab midagi, andke märku
Või sarnaseid...


Loovalt asjale lähenedes jääb alles ka nö mängu ilu, mis maksab ka midagi...

E kaarrehvid koos velgedega on ka tagaotsitavaks kuulutatud



'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB