27-10-2011, 22:05 PM
SMD 14 selles suhtes väga lollikindel. Polnud turboga 18-el ka viga midagi kui pritsenurk õige ning klapid reguleeritud, mida tuli teha suht tihti
ning õhupuhasti puhas. Muidu kippus keris aisade vahel väääga kuumaks minema ja tulemus oli etteaimata, rabas veeti tubomootoritega masinatega neumokogujaid, st seda et töö toimus peamiselt põhjagaasiga. Mina töötasin uue russi peal pöörajaga, vanemad mehed tegid nö tükitööd Dt-ga, kellel nupp nokkis neil käis masin kolm-neli hooaega muretult, kellel pohhui-nahhui suhtumine vahetas paar korda suve jooksul mootorit
Elu nagu teatris
Kui selliste meestega koos töötand siis tsirkuses enam ei naera
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB