24-12-2003, 11:01 AM
To motamees: Aga millest ma vaidluse üldse algatasin - just sellest, et siin kirjutati, et vana Jawa sajani 11 s (kuigi need andmed ikka vist hoopis Jawa Californiani kohta käivad, ehk siis tegemist praktiliselt 634 mootoriga, kas Jup 634-e kah ära paneb?), Jupiter 3 aga 15 sek, ehk siis keegi kuskil kõvasti valetab, kui Jup 3 pidi kiirem olema.
[quote]Niimoodi kirjutas: nasa13
Eks oleneb ka, nõ kas on hea mootor sattunud. Olen näinud Planeta - 5´te, mis hulga rahva ees lihtsalt 2. käiguga sõites korra sidurit andes läks tagarattale :o
Ehk oli põhjus selles, et mees ajas ennem pöörde korraliult ülesse? Planeta 3 sikutas kah ratast ringi, mis kole, kui enne päästmist pööre ülesse ajada (kuna neil suur hooratas, ei kuku jõud niipea tagant ära kah).
Sellest, mis ratas parasjagu satub, sõltub palju jah. Ise lasin enda 638-l see kevad silindrid läbi puurida (tundus, et töö oli ideaalselt tehtud - laua peal kolvid silindris kukkuma lastes liikusid sedasi just õige kiirusega, kusjuures mõlemad ühe kiirusega), panin uued kolvid väntvõlli.
Tegin sissesõitu 2000+ km, kuid ratas üle 115 spidoka järgi edasi ei lähe, viimane näitab küll päris kõvasti vähem, sellelt kiiruselt nii umbes 10 km (veendusin selles, kui panin peale rattaspidoka, kui see näitas 100, näitas mootorratta oma 106), kahjuks küll see spekulatsiooni tasemel, kuna rattaspidokas varastati ära enne lõplikku katsetamist. Ees rattal küll ka too suur vana Jawa klaas, kuid ikkagi võiks kiirust rohkem minna (no siinseid jutte tasemel a.la Jawa 140 ma eriti tõsiselt ei võta kah). Kusjuures siit tuleb huvitav punkt välja: Jawa 634-l on 3 HJ vähem, moment veits väiksem ja madalamatel pööretel ( 31,4 Nm 4500 p/min), samas 638-l (33Nm 5250 p/min), maksimumkiirusel sõites aga just pöörded seal 5000+ kandis, peaks nagu 638 rohke kiirust välja minema, kuid tehaseandmetes neil lõppkiirus praktiliselt sama.
Dnepri kiirendus kindlasti samasse kanti, mis miilitsa soolo Uralil: 24 s sajani
[quote]Niimoodi kirjutas: nasa13
Eks oleneb ka, nõ kas on hea mootor sattunud. Olen näinud Planeta - 5´te, mis hulga rahva ees lihtsalt 2. käiguga sõites korra sidurit andes läks tagarattale :o
Ehk oli põhjus selles, et mees ajas ennem pöörde korraliult ülesse? Planeta 3 sikutas kah ratast ringi, mis kole, kui enne päästmist pööre ülesse ajada (kuna neil suur hooratas, ei kuku jõud niipea tagant ära kah).
Sellest, mis ratas parasjagu satub, sõltub palju jah. Ise lasin enda 638-l see kevad silindrid läbi puurida (tundus, et töö oli ideaalselt tehtud - laua peal kolvid silindris kukkuma lastes liikusid sedasi just õige kiirusega, kusjuures mõlemad ühe kiirusega), panin uued kolvid väntvõlli.
Tegin sissesõitu 2000+ km, kuid ratas üle 115 spidoka järgi edasi ei lähe, viimane näitab küll päris kõvasti vähem, sellelt kiiruselt nii umbes 10 km (veendusin selles, kui panin peale rattaspidoka, kui see näitas 100, näitas mootorratta oma 106), kahjuks küll see spekulatsiooni tasemel, kuna rattaspidokas varastati ära enne lõplikku katsetamist. Ees rattal küll ka too suur vana Jawa klaas, kuid ikkagi võiks kiirust rohkem minna (no siinseid jutte tasemel a.la Jawa 140 ma eriti tõsiselt ei võta kah). Kusjuures siit tuleb huvitav punkt välja: Jawa 634-l on 3 HJ vähem, moment veits väiksem ja madalamatel pööretel ( 31,4 Nm 4500 p/min), samas 638-l (33Nm 5250 p/min), maksimumkiirusel sõites aga just pöörded seal 5000+ kandis, peaks nagu 638 rohke kiirust välja minema, kuid tehaseandmetes neil lõppkiirus praktiliselt sama.
Dnepri kiirendus kindlasti samasse kanti, mis miilitsa soolo Uralil: 24 s sajani