Mayweg.
#9

(03-11-2011, 19:24 PM)kass Kirjutas:  Selline reklaam stiilis ...eesti mudel, spetsiaalselt meie näpunäidete järgi meie rasketele teeoludele sobivaks.. jne oli väga levinud.

Olles näinud üsna palju nii Eestis tollal kasutuses olnud rattaid kui ka Läänes pruugitut, julgen kinnitada, et see sobivus meie rasketele teeoludele puudutas peamiselt kahte asja:

1. Inglise ratastele omasest veljele mõjuvast tagaratta pidurist loobuti, kuna märjas ja poriga see ei toimunud. Selle asemel kasutati rummusisest pidurit (harilikult Eadie, aga ka imporditud Torpedo ja inglismaal valmistet Torpedo replika Perry).

2. Kitsaste kummidega plokkpedaalist loobuti suurekummistele pedaalide kasuks - jällegi märja ilma ja poriste teeolude korral hoidis see jalga paremini pedaalil.

Ülejäänud eripärad näivad olevat suuresti müügitrikk, kuigi ka raame tehti tõenäoliselt siinse turu jaoks vahel tavalisest tugevamaid (või valiti välja tugevamaid raame).



Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Mayweg. - Autor: rattarumm - 29-10-2011, 02:01 AM
RE: Mayweg. - Autor: valdo - 29-10-2011, 19:43 PM
RE: Mayweg. - Autor: rattarumm - 29-10-2011, 21:44 PM
RE: Mayweg. - Autor: kass - 03-11-2011, 16:49 PM
RE: Mayweg. - Autor: kass - 03-11-2011, 18:33 PM
RE: Mayweg. - Autor: TeeTL - 03-11-2011, 19:06 PM
RE: Mayweg. - Autor: valdo - 03-11-2011, 19:20 PM
RE: Mayweg. - Autor: kass - 03-11-2011, 19:24 PM
RE: Mayweg. - Autor: valdo - 03-11-2011, 19:50 PM
RE: Mayweg. - Autor: manic - 05-11-2011, 15:38 PM
RE: Mayweg. - Autor: rattarumm - 04-11-2011, 18:47 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne