04-11-2011, 11:29 AM
Kui kütuse aurustamine annaks head tulemust, siis seda autotööstus ka kasutaks aga selle asemel raisatakse raha kallite pumpade ja pihustite peale.
Esiteks, aurustunud kütus võtab oluliselt rohkem ruumi mahuliselt, seega jääb vähem ruumi õhu jaoks - tulemuseks võimsuse kadu.
Teiseks tähendab aurustamine kütuse temperatuuri tõstmist, mis omakorda viib küttesegu temperatuuri tõusule, tulemuseks jällegi segu suurem kubatuur tänu temperatuuri tõusule ja sellest tulenev võimsuse kadu. Siin lisandub boonusena veel detonatsioonivõimaluse suurenemine.
Kolmandaks on aurustunud kütuse doseerimine oluliselt keerukam lahendada kui vedela kütuse doseerimine.
Esiteks, aurustunud kütus võtab oluliselt rohkem ruumi mahuliselt, seega jääb vähem ruumi õhu jaoks - tulemuseks võimsuse kadu.
Teiseks tähendab aurustamine kütuse temperatuuri tõstmist, mis omakorda viib küttesegu temperatuuri tõusule, tulemuseks jällegi segu suurem kubatuur tänu temperatuuri tõusule ja sellest tulenev võimsuse kadu. Siin lisandub boonusena veel detonatsioonivõimaluse suurenemine.
Kolmandaks on aurustunud kütuse doseerimine oluliselt keerukam lahendada kui vedela kütuse doseerimine.