05-11-2011, 09:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2011, 09:50 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(04-11-2011, 19:50 PM)muska71 Kirjutas: Mootor hõre,rõngad kulunud?
(26-10-2011, 23:54 PM)meli666 Kirjutas: Vanad traktoriraamatud soovitavad hoopiski õli välja lasta, tuua pliidi peale sooja ja siis uuesti sisse valada. Reaalsuses vanasti võibolla tehti nii, tänapäeval küll vist mitte keegi?Sama mõte endalgi peas mõlkunud.Õliämber toas soojas hoida ja kui kiiresti põkat vaja siis kallad sisse ja saad kohe sõita.Spiraaliga õli soojendamine võtab vast tunni kindlasti.
Lisaks suurepärane võimalus saastada õli pideva solgutamisega ning alatine närvikõdi - kas seekord õnnestub ilma tuba õlitamata toimetada...
(04-11-2011, 20:06 PM)hannest Kirjutas: ei tahaks öelda, et hõre, kuna jõudu nagu on ja -16c läheb ka veel vabalt käima
Diiselmootori jõukadu suurt ei märka enne, kui asi päris paha on. Kuid õlirõngaste halba toimimist surverõngaste seisukord ei mõjuta - need on erinevad asjad. On täitsa võimalik, et survepoolel polegi midagi viga, kuid õlirõngad ei toimeta (kinni või katki).
Külmaga käivitumist määrab pigem mootori pöörlemiskiirus ja pihustusvaliteet kui mootori üldine tihedus. Kui pritsehetk juhtub ka paigas olema, võtab vähegi survet pidav mootor lõpuks hinge sisse.
Minulgi on hübriidruss (52 D240 mootoriga), millel summutist suisa õli nõrgub. Jõudu on aga mehemoodi. 10 h ja liiter õli. Põhjagaasile kiirendades on vägev õlisuitsukate olemas. Külmaga käivitub trikitades hästi (sutsuke käivitusgaasi ja mootorile sisselaskeõhu piiramisega hoog sisse, siis käivitub ca 10 sekundiga. Lolli jõuga lähenedes põleb enne starter maha.