08-11-2011, 22:04 PM
Heihoo
Vaatan, et möödas on pea 5 aastat sellest päevast, kui Willyse kohta siia teema tegin. Uuendasin ka pilte väheke, sest vanad pildiportaalid on vahepeal tegutsemise löpetanud, ja äkki möni inime ei teagi missugune see auto välja näeb.
Aega on niisiis läinud mööda piisavalt, et teha väike vahekokkuvöte.
Auto on mul siiani alles, erilist kasutust ei leia enamuse ajast, seisab öues lageda taeva all ja muru/heina peal. Igal talvel on tema kohuseks lume lükkamine, niiet viimasel kahel talvel on tal tööd jätkunud.2007-2009 oli ta ka mu talveralli söiduk, pärast seda viimast pole enam viitsinud ülevaatusele minna temaga-viimane kord viriseti juba suht köva häälega katkise esiklaasi ja tilkuva öli pärast. Esiklaasi arusaadavalt ei kipu ostma minema, 500$+saatmine, ja siitpoolt suurt lompi ole seda ka kuskilt vötta, samuti ei sega ta minu hinnangul söitmist, on lihtsalt kole.
Eelmisest sanitaarremondist on jäänud ilus mälestus, ehkki kaugemalt on veel esteetilise välimusega, siis lähedalt on suht palju roostemulle ja praaki näha-ma pole ka eriti imestunud.
Tehniliselt, on köik enamvähem vastu pidanud. Mootor käivitub endiselt paari pöördega, kui auto ka pea aasta seisnud on, sidur,käigukast, nelivedu toimivad kah. On olnud paar korda probleeme genekaga, selleks on momendil miski vana vene agregaat ja täna ta ei laadinud jälle.
Pidurid hakkavad kehvemaks jääma, aeg üle vaadata.
Aga pöhiprobleemiks on siis mootorist välja tilkuv öli, tagumise vändakaela vahelt.
Kuna tegu nö rasvanööriga, siis täna saigi esimest korda mootor maha vöetud selle auto minukäes oleku ajal.
Samuti olid pooleks mölemad mootripadjad, kadunud pooled poldid mis käigukastitala kinni hoidsid, läbi üks kardaaniristidest mis eelmine kord vahetatud sai...jne,jne
Plaanis on siis hetkel teha järgmine sanitaarremont, sedakorda jöuallikale ja muule tehnilisele osale. Sest talv on tulemas, ja lumi tahab lükkamist.
Jupid tuleb ilmselt ise sobitada jällegi, rasvanöör ehk sobib möne vene masina oma, mootoripadjad sarnanevad mosse omadele jne
Samuti katsub leida ölifiltri elemendi, seda pole minu ajal ka kordagi vahetatud.....
Vaatan, et möödas on pea 5 aastat sellest päevast, kui Willyse kohta siia teema tegin. Uuendasin ka pilte väheke, sest vanad pildiportaalid on vahepeal tegutsemise löpetanud, ja äkki möni inime ei teagi missugune see auto välja näeb.
Aega on niisiis läinud mööda piisavalt, et teha väike vahekokkuvöte.
Auto on mul siiani alles, erilist kasutust ei leia enamuse ajast, seisab öues lageda taeva all ja muru/heina peal. Igal talvel on tema kohuseks lume lükkamine, niiet viimasel kahel talvel on tal tööd jätkunud.2007-2009 oli ta ka mu talveralli söiduk, pärast seda viimast pole enam viitsinud ülevaatusele minna temaga-viimane kord viriseti juba suht köva häälega katkise esiklaasi ja tilkuva öli pärast. Esiklaasi arusaadavalt ei kipu ostma minema, 500$+saatmine, ja siitpoolt suurt lompi ole seda ka kuskilt vötta, samuti ei sega ta minu hinnangul söitmist, on lihtsalt kole.
Eelmisest sanitaarremondist on jäänud ilus mälestus, ehkki kaugemalt on veel esteetilise välimusega, siis lähedalt on suht palju roostemulle ja praaki näha-ma pole ka eriti imestunud.
Tehniliselt, on köik enamvähem vastu pidanud. Mootor käivitub endiselt paari pöördega, kui auto ka pea aasta seisnud on, sidur,käigukast, nelivedu toimivad kah. On olnud paar korda probleeme genekaga, selleks on momendil miski vana vene agregaat ja täna ta ei laadinud jälle.
Pidurid hakkavad kehvemaks jääma, aeg üle vaadata.
Aga pöhiprobleemiks on siis mootorist välja tilkuv öli, tagumise vändakaela vahelt.
Kuna tegu nö rasvanööriga, siis täna saigi esimest korda mootor maha vöetud selle auto minukäes oleku ajal.
Samuti olid pooleks mölemad mootripadjad, kadunud pooled poldid mis käigukastitala kinni hoidsid, läbi üks kardaaniristidest mis eelmine kord vahetatud sai...jne,jne
Plaanis on siis hetkel teha järgmine sanitaarremont, sedakorda jöuallikale ja muule tehnilisele osale. Sest talv on tulemas, ja lumi tahab lükkamist.
Jupid tuleb ilmselt ise sobitada jällegi, rasvanöör ehk sobib möne vene masina oma, mootoripadjad sarnanevad mosse omadele jne
Samuti katsub leida ölifiltri elemendi, seda pole minu ajal ka kordagi vahetatud.....
Karateturbo-kolm purki ja tigu
