18-11-2011, 19:29 PM
Kahjuks pole küll tervet teemat läbi lugenud, kuid leian et kõige lihtsam on ikkagi asi korda teha.
Nimelt ise taastasin täiesti ühe 84 aasta iž 412-e. Pidurisüsteemiga sai nii et kõik maha võetud ( võim, supportid, voolikud, silindrid)
Kui auto oli välimuselt valmis. Oli aeg mõelda ülevaatusele. Tagumised pidurisilindrid ostsin Volgast uued, 2 tükki 24 euri ehk nii 400 krooni, leian et see ei olnud röövimine. Panin need külge, samuti võtsin riiulist uued tagumiste klotside katted ning neetisin need klotsidele külge. Trummlid otsisin varudest kõige paremad välja ja panin tagumise otsa kokku.
Supportid olid totaalselt kinni. Sai need lahti harutatud ning remontkolmplekt mansette sisse pandud. Süsteem kokku, dot 4-ga kahjuks pidama ei jäänud. Niisis sai natukene maad uuritud ning sain Siberist tuua omale 2 tuttuut mosse pidurisupportid 100 euriga. Eestis oleks nende hind läinud üle 2x rohkem. Seejärel installisin külge ka uued voolikud koos uute supportite ja klotsidega. Süsteem täidetud dot 4-ga.
All KÕIK UUED KLOTSID JA SILINDRID, sissesõitu kodust ülevaatuspunktini 22km. Erinevused stendis 0% kõikidel sõidupiduritel. Seisupidurid paar protsenti siiski oli sest olin oma reguleerimisega natuke hooletu.
Peale ülevaatust sai sõidetud nii 1000km ning tuli aeg minna uuesti ülevaatusele. Isegi ei vaevunud ühtegi pidurit lahti võtma, stendis sõidupidurite erinevus 0% jällegi. Seisupiduril siiski oli juba erinevus natuke suurem.
Nüüd peale ülevaatust sõidetud veel 9000km, talvel auto seisab ning suvi 2012 lendan uuesti ülevaatusele. Selleks ajaks tuleb küll tagumised klotsid välja vahetada, kuid mina neile küll mingit sissesõitu ei tee.
Uued süsteemid, dot4 sisse ning pidurid vaata et paremad kui mõnel lääne masinal.
Kes soovib, saab minu tegemisi jälgida siit:
Eesti Moskvich Klubi
Nimelt ise taastasin täiesti ühe 84 aasta iž 412-e. Pidurisüsteemiga sai nii et kõik maha võetud ( võim, supportid, voolikud, silindrid)
Kui auto oli välimuselt valmis. Oli aeg mõelda ülevaatusele. Tagumised pidurisilindrid ostsin Volgast uued, 2 tükki 24 euri ehk nii 400 krooni, leian et see ei olnud röövimine. Panin need külge, samuti võtsin riiulist uued tagumiste klotside katted ning neetisin need klotsidele külge. Trummlid otsisin varudest kõige paremad välja ja panin tagumise otsa kokku.
Supportid olid totaalselt kinni. Sai need lahti harutatud ning remontkolmplekt mansette sisse pandud. Süsteem kokku, dot 4-ga kahjuks pidama ei jäänud. Niisis sai natukene maad uuritud ning sain Siberist tuua omale 2 tuttuut mosse pidurisupportid 100 euriga. Eestis oleks nende hind läinud üle 2x rohkem. Seejärel installisin külge ka uued voolikud koos uute supportite ja klotsidega. Süsteem täidetud dot 4-ga.
All KÕIK UUED KLOTSID JA SILINDRID, sissesõitu kodust ülevaatuspunktini 22km. Erinevused stendis 0% kõikidel sõidupiduritel. Seisupidurid paar protsenti siiski oli sest olin oma reguleerimisega natuke hooletu.
Peale ülevaatust sai sõidetud nii 1000km ning tuli aeg minna uuesti ülevaatusele. Isegi ei vaevunud ühtegi pidurit lahti võtma, stendis sõidupidurite erinevus 0% jällegi. Seisupiduril siiski oli juba erinevus natuke suurem.
Nüüd peale ülevaatust sõidetud veel 9000km, talvel auto seisab ning suvi 2012 lendan uuesti ülevaatusele. Selleks ajaks tuleb küll tagumised klotsid välja vahetada, kuid mina neile küll mingit sissesõitu ei tee.
Uued süsteemid, dot4 sisse ning pidurid vaata et paremad kui mõnel lääne masinal.
Kes soovib, saab minu tegemisi jälgida siit:
Eesti Moskvich Klubi