20-11-2011, 13:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2011, 14:19 PM ja muutjaks oli smolin.)
(20-11-2011, 04:44 AM)anski Kirjutas: Škoda 991 Roadster
http://embecko.inczech.net/galerie/skoda.../index.htm
http://www.embecko.inczech.net/menu/menu_final.htm
>Galerie
Nii nagu eelmise mudeli Octavia põhjal loodi roadster nimega Felicia, püüti ka 1000 MB-st teha lahtist autot, millel ka eemaldatav kõvakatus. Kuna Octavia oli ehitatud raamile, oli lahtise kere tegemine lihtne, kuid 1000 MB kandekerele ei saadud kuidagi piisavat jäikust. Kui üks prototüüpidest ühel väga ebatasasel raudteeületuskohal pooleks murdus, loobuti roadsteri ideest ja võeti kurss kupeele.
(19-11-2011, 15:28 PM)Soobel Kirjutas: Heh - mul jäi mulje, et tehas seisab, aga on alles - videos tuli välja et on prügimäestatud hoopis.
Mis neist tehastest saanud üldse on? RAF-ist on ka mulje jäänud, et tehas on alles, st laiali tassimata, aga ei tööta? Sapaka tehas töötab täiesti, aga toodab muid asju?
Endisest Moskvitši tehasest suurema osa on hõivanud ettevõte Avtoframos, mis tegeleb Renaultide ja Daciate monteerimisega. Kuna tootmist plaanitakse laiendada, on võimalik et ostetakse ära kogu tehase territoorium.
RAF-i tehas oli aastal 2002 veel tervenisti alles, kui praeguseks olevat ka seal osa sisustusest laiali tassitud ja osa hoonetestki lammutatud.
ZAZ töötab, praeguse kesise majandusseisu tõttu küll mitte täie hooga. Tauriate ja Slavutade tootmine on lõpetatud, praeguseks põhitoodanguks on Daewoo Lanos, mille odavamaid versioone müüakse ka ZAZ Chance ja ZAZ Sens nime all. Uus mudel ZAZ Forza on tegelikult hiinlane Chery A-13. ZAZ on kokku pannud ka muid sõidukeid, muuhulgas Ladasid, KIA-sid, Opeleid ja TATA busse ning veoautosid.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.