20-11-2011, 18:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2012, 21:33 PM ja muutjaks oli meli666.)
Oskab keegi öelda, kui rasked on originaalis MB-1 lisaraskuste kettad?
Vedasin siin raskemaid asju ja oleks vaja ikka lisalasti põkale juurde saada.
Ajutiselt sai tehtud ühest silindrilisest rauajurakast raskus ette pulga otsa, aga see vaevalt paarkümmend kilo raske ja ei aita eriti midagi.
Kuna see ette pulga otsa pandav raskus pidi vähem mõju avaldama haardumisele, erinevalt rataste külge pandavast lastist, siis oleks plaan teha ikkagi sellised ballasti kettad rataste külge. Siis ei koorma nii hullult ka laagreid. Nii oli kirjas ühes vene foorumis.
Kuna kättesaadavatest materjalidest oleks parima massi-suuruse suhtega plii, siis prooviks vast sellest teha.
Eelnevalt siin teemas soovitatud rehvitöökodadest sai küsitud ja kümnete kilode viisi sealt rattaraskusi pole lootustki saada, saab ametlikult tellida, hind aga läheb juba lakke.
Ilmselt kõige odavamalt saaks plii akudest. Aja jooksul on neid ikka kogunenud ja saaks oma vajaminevad kilod vast kätte.
Vedasin siin raskemaid asju ja oleks vaja ikka lisalasti põkale juurde saada.
Ajutiselt sai tehtud ühest silindrilisest rauajurakast raskus ette pulga otsa, aga see vaevalt paarkümmend kilo raske ja ei aita eriti midagi.
Kuna see ette pulga otsa pandav raskus pidi vähem mõju avaldama haardumisele, erinevalt rataste külge pandavast lastist, siis oleks plaan teha ikkagi sellised ballasti kettad rataste külge. Siis ei koorma nii hullult ka laagreid. Nii oli kirjas ühes vene foorumis.
Kuna kättesaadavatest materjalidest oleks parima massi-suuruse suhtega plii, siis prooviks vast sellest teha.
Eelnevalt siin teemas soovitatud rehvitöökodadest sai küsitud ja kümnete kilode viisi sealt rattaraskusi pole lootustki saada, saab ametlikult tellida, hind aga läheb juba lakke.
Ilmselt kõige odavamalt saaks plii akudest. Aja jooksul on neid ikka kogunenud ja saaks oma vajaminevad kilod vast kätte.