30-11-2011, 19:19 PM
Sai täna testitud raskuse mõju MB1 veojõule. Ajutiselt ette pulga otsa tegin abinõu, kuhu sai kinnitatud kaks T 74 raskust- 140kg.
Vettinud pakke kuhjaga täis käru tõmbab nagu nalja suurest künkast üles, aga tuleb tõdeda, et raskuste lisamisega ei maksa liiale minna. Muidu juhtub nagu allpool. 10-ne ratta tihvt nagu naksti läbi lõigatud, kui raudratas libeda puujuure peal kaapima hakkas ja jälle uuesti haakus.
Mõtekam on vist üldse raskuste valamise mõte kõrvale heita ja teha selline riistapuu, nagu eelpool postituses pildil. Ehk siis ise tuleb istuda ikka eespool motoblokki, siis käru vedades langeb ise enda raskus tagaratastele. Oht ainult, et raske koormaga tõmbab noka püsti. Aga aitab ettepoole raskuste lisamine või siis peas olev hall ollus, mis piirab puukoorma kõrgust kärul.
Ühesõnaga, ei maksa väikese põkaga ikka liiga äksi täis minna.
Vettinud pakke kuhjaga täis käru tõmbab nagu nalja suurest künkast üles, aga tuleb tõdeda, et raskuste lisamisega ei maksa liiale minna. Muidu juhtub nagu allpool. 10-ne ratta tihvt nagu naksti läbi lõigatud, kui raudratas libeda puujuure peal kaapima hakkas ja jälle uuesti haakus.
Mõtekam on vist üldse raskuste valamise mõte kõrvale heita ja teha selline riistapuu, nagu eelpool postituses pildil. Ehk siis ise tuleb istuda ikka eespool motoblokki, siis käru vedades langeb ise enda raskus tagaratastele. Oht ainult, et raske koormaga tõmbab noka püsti. Aga aitab ettepoole raskuste lisamine või siis peas olev hall ollus, mis piirab puukoorma kõrgust kärul.
Ühesõnaga, ei maksa väikese põkaga ikka liiga äksi täis minna.