12-12-2011, 20:54 PM
No nii, saimegi mootori tööle, kuigi aega kulus selleks pea pool päeva. Nimelt süüde oli liiga hiline ja kuigi keerasime jagajast nii varajaseks kui vähegi sai, jäi sellest ikkagi väheseks. Ei aidanud ka katse viia esimene silinderi süüde üle teise nuki peale. Seal tekkis vajadus süüdet hoopis hilisemaks keerata, mida aga jagaja jälle ei võimaldanud. Lõpuks töötlesin tulega oktaankorrektori kinnituskõrva ja painutasin teda ca pool cm järele, et saaks selle võrra veel jagajat varajasemaks keerata. See andis ka tulemuse- mootor käivitub. Hetkel kaldun arvama, et viga on õlipumbas, mis on hamba võrra paigast ära. Aga täpsemalt selgub selle versiooni õigsus siis, kui mootor saab lahti võetud.
Kuigi ta töötas esimese ette juhtuva karburaatoriga, jäin ta tasase tööga rahule. Mingit kolinat, isegi klappide oma, ei olnud kuulda. Õlirõhk oli 3-4 vahel. Seega raamsaaled tunduvad korras olevat. Peale töötamist mõõtsin uuesti üle ka silindrite surveastmed. Eelmise korra ajal oli mõõteriist väheke vigane. Nimelt, kummiotsikul, mis küünla keermesse surutakse, oli ajapikku tekkinud pragu, mille kaudu osa survest läks kaduma. Nüüd sai ta ära parandatud ja tulemus tuli ka teine. Selle põhjal järeldan, et rõhkude erinevused tulenevad pigem klappide tihedusest, kui rõngaste kulumisest. Aga suurt vahet selles minu jaoks pole, sest lahti kavatsen ta kiskuda niikuinii. Tahan kõik üle vaadata ja ka babiitsaaled alumiiniumi vastu vahetada. Plokikaan tuleb madalamaks freesida, et surveastet tõsta 95 bensu jaoks. Kui oleks võimalik, siis vahetaks ka tekstoliidist jaotushammasratta välja, mille südamikud kipuvad lahti tulema. Ka kolvigrupp tuleks igaksjuhuks üle vaadata ja kindlasti ära kaaluda, ning vajadusel kaalud ühte ajada.
Kuigi radikat polnud ette panna, valasin ploki vett täis.
Miinuste poolele tuleb kanda lekkiva veepumba, kui ka mõlemad vee kraanid. Suurim probleem tundub olevat mootoriploki siduri poolse veesärgi korgiga, kuna sidurikojast jooksis vestt välja. Loodan väga , et tegu piirdub ainult korgi tagasi paikka panekuga. Igaljuhul õli sisse vett ei sattunud, seega arvan, et mootoriplokk on iseenesest terve.
Seega tööd jagub.
Kuigi ta töötas esimese ette juhtuva karburaatoriga, jäin ta tasase tööga rahule. Mingit kolinat, isegi klappide oma, ei olnud kuulda. Õlirõhk oli 3-4 vahel. Seega raamsaaled tunduvad korras olevat. Peale töötamist mõõtsin uuesti üle ka silindrite surveastmed. Eelmise korra ajal oli mõõteriist väheke vigane. Nimelt, kummiotsikul, mis küünla keermesse surutakse, oli ajapikku tekkinud pragu, mille kaudu osa survest läks kaduma. Nüüd sai ta ära parandatud ja tulemus tuli ka teine. Selle põhjal järeldan, et rõhkude erinevused tulenevad pigem klappide tihedusest, kui rõngaste kulumisest. Aga suurt vahet selles minu jaoks pole, sest lahti kavatsen ta kiskuda niikuinii. Tahan kõik üle vaadata ja ka babiitsaaled alumiiniumi vastu vahetada. Plokikaan tuleb madalamaks freesida, et surveastet tõsta 95 bensu jaoks. Kui oleks võimalik, siis vahetaks ka tekstoliidist jaotushammasratta välja, mille südamikud kipuvad lahti tulema. Ka kolvigrupp tuleks igaksjuhuks üle vaadata ja kindlasti ära kaaluda, ning vajadusel kaalud ühte ajada.
Kuigi radikat polnud ette panna, valasin ploki vett täis.
Miinuste poolele tuleb kanda lekkiva veepumba, kui ka mõlemad vee kraanid. Suurim probleem tundub olevat mootoriploki siduri poolse veesärgi korgiga, kuna sidurikojast jooksis vestt välja. Loodan väga , et tegu piirdub ainult korgi tagasi paikka panekuga. Igaljuhul õli sisse vett ei sattunud, seega arvan, et mootoriplokk on iseenesest terve.
Seega tööd jagub.