14-12-2011, 00:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2011, 00:22 AM ja muutjaks oli sõidan saaniga.)
Väga vabandan, et pisut OT, aga äkki keegi kommenteeriks seda pooliku väntvõlli teemat.
Oma kogemus ütleb, et sama mootorit pisut muul tehnikal kui veoautol, kasutatakse pisut forseeritud kujul (kõrgemaks kruvitud pööretega), ja probleemiks on pigem plokikaane tihendid, mitte väntvõll.
Muidugi juhul, kui pikalt katkise tihendiga lasta võib ka poolik väntvõll olla kiire tulema.....
P.S. pean silmas ikka maz-i enda mootorit, mitte läänekat
Oma kogemus ütleb, et sama mootorit pisut muul tehnikal kui veoautol, kasutatakse pisut forseeritud kujul (kõrgemaks kruvitud pööretega), ja probleemiks on pigem plokikaane tihendid, mitte väntvõll.
Muidugi juhul, kui pikalt katkise tihendiga lasta võib ka poolik väntvõll olla kiire tulema.....
P.S. pean silmas ikka maz-i enda mootorit, mitte läänekat
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?