14-12-2011, 17:27 PM
(14-12-2011, 11:24 AM)sass Kirjutas: Vähe teine auto , kuid mul on sama probleem 2000 aasta bensiinimotoriga Seat Ibizaga. Enne oli kulu tiba alla 6 liitri sajale, nüüd umbes 15. Teeninduses diagnostikas 2X käidud ja ei midagi. Kõik on justkui korras , lambda ja kat ja pritsung. Mingil rezhiimil on CO väga põhjas (mõnikord kiirendamisel), muid anomaaliaid ei ole. Aga kulu on meeletu!!! Oli kahtlus, et mingi temperatuuriandur annab vale signaali ja siis pritsung töötab justkui külma mootori rezhiimis. Andur vahetatud nüüd ja ikka sama jama. Erinevad idamaa targad on selle probleemiga umbes kuu aega tegelenud, kuid viga üles leitud ei ole.Ei tahaks siin väga targutada, kuna pole ise pritsungispecialist, aga mäletan ühel töökaaslasel olnud sama problat Ford Escortiga. Küll käis ühe targa juurest teise juurde. Soovitati ära vahetada kõik, mis autol küljes. Vea leidis ise ja juhuslikult. Vahetas sügisel jahutusvedelikku ja vaatas et kõik voolikud soojaks läheksid, s.t. õhukorgid välja saaksid. Ja avastas et üks voolik jääb külmaks, see mis pritsungi juurest läbi käis. Oligi umbes olnud. Piisas paarist matsust käsipumbaga ja kõik käis nagu muiste. Temperatuurianduri korrasolekust üksi on vähe, vaata et talle soe ka ikka kohale jõuab!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.