19-12-2011, 20:15 PM
Siis, kui päevad veel päikeselised olid, sai plastkere raamile tõstetud ja nö lõplik komplekteerimine võis alata.
![[Pilt: large_25965043_hsaI.jpg]](http://static2.album.ee/files/1038/60/large_25965043_hsaI.jpg)
Seejärel vahetas seoses kurjade ilmade tulekuga masin oma asukoha kuurialt sooja garaaži ja jätkus edasine ehitustöö. Korra tuli veel balanssiirid alt ära võtta, et üle keevitada ja värvida.
![[Pilt: large_26174855_Pa34.jpg]](http://static3.album.ee/files/1046/99/large_26174855_Pa34.jpg)
Mootorikattele sai ka uus klaas külge pandud, mis on eelkõige mõeldud selleks, et vintsimisel näha ja jälgida trossi jooksu. Et puntrasse ei mässiks jne. Veel sai veidi muudetud masina konstruktsiooni sellega, et originaalis nina küljes olnud plokiratas sai vahetatud rullikute vastu.
![[Pilt: large_26174861_tn9l.jpg]](http://static3.album.ee/files/1046/99/large_26174861_tn9l.jpg)
Juhi töökoha vormistamine käib ka parallelselt elektritöödega. Külge sai Honda krossiratta lenks, Kolpini käesoojendused, ATV tuledelülitid, hüdr. pidurid, ampermeeter, indikaatorlambid, etteandepump, süütelukk, massilüliti ja 12V sig.süütaja pesa kandelambi vms tarbeks.
![[Pilt: large_26174857_BLvb.jpg]](http://static3.album.ee/files/1046/99/large_26174857_BLvb.jpg)
Jääb veel vl kollektor ümber teha, sest jääb lisagenekale liiga lähedale, summuti, roomikud alla, elektritööd lõpetada, kütusevoolikud peale ja juhiiste polsterdada. Muide, ega kellelgi autoistmesoojenduse matte pole pakkuda. Äärmiselt tänulik oleksin, kui saaks diili tehtud. Saaksin istme polstrikunstnikele nikerdada viia.
Tervitades, IP
![[Pilt: large_25965043_hsaI.jpg]](http://static2.album.ee/files/1038/60/large_25965043_hsaI.jpg)
Seejärel vahetas seoses kurjade ilmade tulekuga masin oma asukoha kuurialt sooja garaaži ja jätkus edasine ehitustöö. Korra tuli veel balanssiirid alt ära võtta, et üle keevitada ja värvida.
![[Pilt: large_26174855_Pa34.jpg]](http://static3.album.ee/files/1046/99/large_26174855_Pa34.jpg)
Mootorikattele sai ka uus klaas külge pandud, mis on eelkõige mõeldud selleks, et vintsimisel näha ja jälgida trossi jooksu. Et puntrasse ei mässiks jne. Veel sai veidi muudetud masina konstruktsiooni sellega, et originaalis nina küljes olnud plokiratas sai vahetatud rullikute vastu.
![[Pilt: large_26174861_tn9l.jpg]](http://static3.album.ee/files/1046/99/large_26174861_tn9l.jpg)
Juhi töökoha vormistamine käib ka parallelselt elektritöödega. Külge sai Honda krossiratta lenks, Kolpini käesoojendused, ATV tuledelülitid, hüdr. pidurid, ampermeeter, indikaatorlambid, etteandepump, süütelukk, massilüliti ja 12V sig.süütaja pesa kandelambi vms tarbeks.
![[Pilt: large_26174857_BLvb.jpg]](http://static3.album.ee/files/1046/99/large_26174857_BLvb.jpg)
Jääb veel vl kollektor ümber teha, sest jääb lisagenekale liiga lähedale, summuti, roomikud alla, elektritööd lõpetada, kütusevoolikud peale ja juhiiste polsterdada. Muide, ega kellelgi autoistmesoojenduse matte pole pakkuda. Äärmiselt tänulik oleksin, kui saaks diili tehtud. Saaksin istme polstrikunstnikele nikerdada viia.
Tervitades, IP