22-12-2011, 00:07 AM
Tuhnides mööda erinevaid regulaatoreid, selgus tõsiasi, et ühelgi neist ei ole juurde lisatud ühendusskeemi. Vähe sellest, uuemad välised regulaatorid reguleerivad samuti massi, mitte plussi kaudu. Auto peremees ostis välise regulaatori, mis müüja jutu järgi pidi olema vana Maz-i jaoks. Küsimustele skeemi või ühendamise kohta kehitataks ainult õlgu, pole müüjalgi seda kuskilt võtta. Uuel regulaatoril sai siis kaan maha võetud ja trükiplaadi radasid mööda jälgi otsitud, kuhupoole peaks elekter voolama. Noh, läks läbi jõutransistori massi. Nii, et jällegi valepidi. Dilemma - ostad ära, aga ei tea, mis sa endale soetad, valede juppide kollektsioneerimine pole teab, mis vahva hobi.
Otsus - generaator pooleks ja teine harja juhe välja tuua. Need krdi jaapanlased on kõigil oma generaatoritel harjad sissepoole ära peitnud, juurdesaamiseks peab agregaadi pooleks võtma. Tehtud see sai ja normaalse elektri tootmine on jällegi korras. Üks hari läks ka vahetusse, selle juhe oli ära kõdunenud ja oleks varem või hiljem puruks läinud. Seekord läks varem, st. harjavedru rebis ise juhtme katki harja järsult lahti laskmisel. Laeb täiesti stabiilselt 28,5- 28,6 v. akud kaua laadimata seisnud. Eks näis, kui masin veidi ringi sõidab ja akud täiesti täis laeb, kuigi tundub, et asi on kindla kontrolli all.
Otsus - generaator pooleks ja teine harja juhe välja tuua. Need krdi jaapanlased on kõigil oma generaatoritel harjad sissepoole ära peitnud, juurdesaamiseks peab agregaadi pooleks võtma. Tehtud see sai ja normaalse elektri tootmine on jällegi korras. Üks hari läks ka vahetusse, selle juhe oli ära kõdunenud ja oleks varem või hiljem puruks läinud. Seekord läks varem, st. harjavedru rebis ise juhtme katki harja järsult lahti laskmisel. Laeb täiesti stabiilselt 28,5- 28,6 v. akud kaua laadimata seisnud. Eks näis, kui masin veidi ringi sõidab ja akud täiesti täis laeb, kuigi tundub, et asi on kindla kontrolli all.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.