26-12-2011, 10:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2011, 10:35 AM ja muutjaks oli praud.)
Niisiis. Kuna leegitorule on tulnud massiliselt pakkumisi, aga ma lihtsalt ei suutnud valida, siis tuli see toru ajutiselt ise teha. Veidi roostevaba toru, keevisliitmist, valtsimist ja poleerimist ning tulemusega võib enam-vähem rahule jääda. Pöörderaadiust muidugi ei saa kommenteerida.
Selle tulemusel sai nüüd vähemasti proovida massinat käima
Ja ta käivitus veerandist pedaalipöördest. Selle mootoriga pole huvitaval kombel kunagi mingeid tõrkeid esinenud. Süüdet on ehk kontrollitud ja ükskord päris alguses jooksis väntvõlli hammasratas otsast lahti, aga see on ka kõik.
Ja siis märkasin seda, et esiratta rumm on valetpidi - keegi kaasfoorumlastest ei teinud ka piiksugi
Piduritrummel peab avanema vasakule, mitte paremale, nagu mul kogemata valesti on kokku saanud. Aga see pole probleem ümber vahetada.
Ja veel. Kuna see teema on kuidagi tagurpidi arenenud, siis lisan võrdlusmomendi mõttes mõned fotod ajast, kui seda Riga-5-e sai lahti võtma hakatud.
Selle tulemusel sai nüüd vähemasti proovida massinat käima

Ja siis märkasin seda, et esiratta rumm on valetpidi - keegi kaasfoorumlastest ei teinud ka piiksugi

Ja veel. Kuna see teema on kuidagi tagurpidi arenenud, siis lisan võrdlusmomendi mõttes mõned fotod ajast, kui seda Riga-5-e sai lahti võtma hakatud.