28-12-2011, 11:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2011, 11:08 AM ja muutjaks oli 90Deville.)
Seni on parajaks murelapseks olnud külmalt käivitamine- pumba ja karpa vahelt kütuseliinist vajub kütus tagasivoolu kaudu alla (ca ööpäeva jooksul). Kas peaks tagasivooluklapi vahele ehitama või mitte? Ujukikambris olevast kütusest keerulisemates oludes käivitamiseks ei piisa. Kuidas see asi seal originaalis lahendatud on?
Originaalis peaks bensupump ise üleval hoidma kütust.
Kuidas sul tooreklapp on, manuaalseks tehud vöi bimetallvedruga?
Armatuurivalgustuse kala vöid otsida ka tuledelülitist, seal see valgustugevuse reostaatvedru mönikord ronib välja ebavajalike asjade vastu lühisesse.
Originaalis peaks bensupump ise üleval hoidma kütust.
Kuidas sul tooreklapp on, manuaalseks tehud vöi bimetallvedruga?
Armatuurivalgustuse kala vöid otsida ka tuledelülitist, seal see valgustugevuse reostaatvedru mönikord ronib välja ebavajalike asjade vastu lühisesse.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
