Riga-5, 1968, taastatud
#23

(28-12-2011, 21:51 PM)Martti Kirjutas:  Kas selline tuulekoguja ennast reaalses elus tõestanud on? Mul nimelt kipub siiani täisgaasiga sõites mootor umbes 10 km sõidu järel kokku jooksma, kui õli ohtralt juurde valada siis probleem kaob. Kolb ja rõngad on sõitnud umbes 300km ja olid paigaldades uued. Mõtlen just seda kas asi on jahutuses või väheses läbisõidus?

Päris tore on kuulda sekka positiivset tagasisidet ja asjalikke küsimusi Smile
Minu sõitmised käisid pooleks bensiiniga 76 ja 93. Nostalgitsedes ma mäletan aega kui isa tõi kord kolhoosist koju 200L vaadi 76-e, mille ma 1991 aasta suvel tühjaks sõitsin sellesama võrriga Smile - just siis sai ostetud uus D8E mootor. Õliks bensiini sekka käis avtool 1:20-le suhtes nagu ka raamat õpetab. Aga pärast seda aega hakkas 76 juba vaikselt tanklatest ära kaduma ja kodustes automobiilides kasutati juba kõrgema oktaanarvuga bensiini, mis siis ka võrri sattus.
Tagasi küsimuse juurde tulles said need tuulekogujad just preventiivselt ülekuumenemise vältimiseks pandud eelnevatest kogemustest igasugu aretamistega D4, D5 ja D6 mootorite kallal, millele me vennaga ka neid külge toppisime, kuna suveti käisime põllul ja sinna olid sellised 20km otsad. Igatahes see mootor pole mul kunagi üritanud kokku joosta ega mingeid sääraseid sümptomeid omanud. Väga truu loom oli ja loodetavasti on ka edaspidi. Sõit käis ikka ja alati täisgaasiga Smile
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Riga-5, 1968, taastatud - Autor: praud - 18-12-2011, 23:08 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: peeterpaul - 19-12-2011, 10:04 AM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: praud - 19-12-2011, 10:43 AM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: peeterpaul - 19-12-2011, 11:48 AM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: praud - 19-12-2011, 13:06 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: kass - 19-12-2011, 13:15 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: praud - 21-12-2011, 22:57 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: praud - 26-12-2011, 10:05 AM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: isandpauk - 27-12-2011, 16:19 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: praud - 27-12-2011, 16:30 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: Mufff - 27-12-2011, 23:07 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: isandpauk - 28-12-2011, 00:32 AM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: Mufff - 28-12-2011, 09:42 AM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: praud - 28-12-2011, 10:59 AM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: motamees - 28-12-2011, 12:08 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: Martti - 28-12-2011, 21:51 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: Talupoeg taluja - 28-12-2011, 22:40 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: Walter - 28-12-2011, 22:47 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: praud - 28-12-2011, 23:58 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: Potsataja103 - 29-12-2011, 23:22 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: praud - 19-01-2012, 10:47 AM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: peeterpaul - 19-01-2012, 16:31 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: praud - 24-01-2012, 12:55 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: praud - 30-01-2012, 12:09 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: willem - 30-01-2012, 18:06 PM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: praud - 13-02-2012, 11:00 AM
RE: Riga-5, 1968, taastatud - Autor: praud - 15-02-2012, 10:58 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne