05-01-2012, 03:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2012, 10:39 AM ja muutjaks oli Janka.)
Need pinnad saab peegliks küll. Ise teinud ei ole, ma rohkem operaatori ehk siis lammutaja rollis ja selle jaoks on tehnikud, aga aimu on, kuidas seda tehakse ehk olen protsessi pealt näinud.
No see jutt võis kõlada nagu "Peremees ja sulane" raamatust, kui Jüri käest küsiti, et "Mis on maailma parim söök?", mille peale Jüri vastas, et "Kammelja kala!",sest ta olla kunagi läbi akna näinud, kuis poepoiss kahe suupoolega seda vitsutas... Eksole .
Tegelikult...
Metsamasinal on tugevam konstruktsioon, aga kuluvad sellegi pilli mootori pinnad ära. Õli lihtsalt sööb nende sisse uurde(d), mis hakkavad pikapeale kahte kanalit omavahel ühendama. Kui see uure on naaberavale piisavalt lähedale jõudnud, hakkabki sealt n.ö. "otse üle lööma" ning pumba efektiivsus langeb tuntavalt kuni masina seiskumiseni.
Korra või paar (olenevalt tekkinud uurde või uurete sügavusest ning pikkusest) saab selle pinna uuesti siledaks lihvida. Alguses peente liivapaberitega, viimane töötlus antakse venelase ГОЙ pastaga (see roheline, millega kroonus pljähhat läikima viksiti).
Liivapaberi asetad siledale tugevale pinnale ja siis hööritatakse seda jürblit jälgides hästi hoolikalt, et kogu pind oleks ühtlaselt vastu paberit surutud.
Võib kasutada ka treipinki madalatel pööretel, eriti peenema fraktsiooniga ja justnimelt lõppfaasis pastaga töödeldes. Täpne werk ....
...Ja loomulikult tüütu töö, aga raha kokkuhoiu mõttes tasub lõpuks ära.
Päris tehaserelva loomulikult enam ei saa, kuid metsakone juures on mõni aasta jälle hooleta ehk siis piinade pikendus, mis annab võimaluse ja aega teenida vahendeid uue pumba soetamiseks.
Kui ise ei julge protsessi ette võtta, pöördu mõne hüdrokolaga tegeleva fanaatiku poole. Väga janu käes, võin ühe kontaktisiku andmed anda. Kas ta selle jama ette võtab, on iseküsimus. Võib-olla saadab su järgmise manu - tal infot rohkem.
Kas ja kuidas see alumiiniumi lihvimine tulemust annab, seda ei oska öelda. Asi ikkagit üsna nõrgake tehtud ja minu silma jaoks justkui surnult sündinud leiutis ehk siis lausa loodud selleks, et klient saaks varuosana uut tellida.
No see jutt võis kõlada nagu "Peremees ja sulane" raamatust, kui Jüri käest küsiti, et "Mis on maailma parim söök?", mille peale Jüri vastas, et "Kammelja kala!",sest ta olla kunagi läbi akna näinud, kuis poepoiss kahe suupoolega seda vitsutas... Eksole .
Tegelikult...
Metsamasinal on tugevam konstruktsioon, aga kuluvad sellegi pilli mootori pinnad ära. Õli lihtsalt sööb nende sisse uurde(d), mis hakkavad pikapeale kahte kanalit omavahel ühendama. Kui see uure on naaberavale piisavalt lähedale jõudnud, hakkabki sealt n.ö. "otse üle lööma" ning pumba efektiivsus langeb tuntavalt kuni masina seiskumiseni.
Korra või paar (olenevalt tekkinud uurde või uurete sügavusest ning pikkusest) saab selle pinna uuesti siledaks lihvida. Alguses peente liivapaberitega, viimane töötlus antakse venelase ГОЙ pastaga (see roheline, millega kroonus pljähhat läikima viksiti).
Liivapaberi asetad siledale tugevale pinnale ja siis hööritatakse seda jürblit jälgides hästi hoolikalt, et kogu pind oleks ühtlaselt vastu paberit surutud.
Võib kasutada ka treipinki madalatel pööretel, eriti peenema fraktsiooniga ja justnimelt lõppfaasis pastaga töödeldes. Täpne werk ....
...Ja loomulikult tüütu töö, aga raha kokkuhoiu mõttes tasub lõpuks ära.
Päris tehaserelva loomulikult enam ei saa, kuid metsakone juures on mõni aasta jälle hooleta ehk siis piinade pikendus, mis annab võimaluse ja aega teenida vahendeid uue pumba soetamiseks.
Kui ise ei julge protsessi ette võtta, pöördu mõne hüdrokolaga tegeleva fanaatiku poole. Väga janu käes, võin ühe kontaktisiku andmed anda. Kas ta selle jama ette võtab, on iseküsimus. Võib-olla saadab su järgmise manu - tal infot rohkem.
Kas ja kuidas see alumiiniumi lihvimine tulemust annab, seda ei oska öelda. Asi ikkagit üsna nõrgake tehtud ja minu silma jaoks justkui surnult sündinud leiutis ehk siis lausa loodud selleks, et klient saaks varuosana uut tellida.