05-01-2012, 12:10 PM
Eks ta ole- pumba ja mootori rootorid saab siledaks ja siin probleemi ei näe, küll aga korpuse alumiiniumpinnad - neid ei saa siledaks ka sirgel pinnal, sest profiil ei võimalda. Siin on tarvis teistsugust lähenemist.
Kuigi asi läks praega nats teemast kõrvale lisan veel nats juttu. Kuluvad ka teiste pumpade pinnad ja üks suur tegur asja juures on temperatuur - kui õli on kehvake, siis teatud temperatuuri juures muutuvad määrdeomadused järsult, erinevatel tootjatel erinevalt. Piisab ühest kraadist üle piiri ja ongi pumpadel-mootoritel šokk käes. Hõõrdumine suureneb ja pinnad riknevad. Esmalt pehmemad, siis kõvemad. Ja eks üritatakse ka õli vahetusvälpa pikemaks venitada, et kokku hoida. Aga nagu ajalugu näitab, suskab see kokkuhoid teiselt poolt valusamini. Minu masina tagasild läks selle nahka, et koormus suur, temperatuur laes ja pinnad läksid nagu naksti.
Krt, tuli nagu targutamine välja..
Kuigi asi läks praega nats teemast kõrvale lisan veel nats juttu. Kuluvad ka teiste pumpade pinnad ja üks suur tegur asja juures on temperatuur - kui õli on kehvake, siis teatud temperatuuri juures muutuvad määrdeomadused järsult, erinevatel tootjatel erinevalt. Piisab ühest kraadist üle piiri ja ongi pumpadel-mootoritel šokk käes. Hõõrdumine suureneb ja pinnad riknevad. Esmalt pehmemad, siis kõvemad. Ja eks üritatakse ka õli vahetusvälpa pikemaks venitada, et kokku hoida. Aga nagu ajalugu näitab, suskab see kokkuhoid teiselt poolt valusamini. Minu masina tagasild läks selle nahka, et koormus suur, temperatuur laes ja pinnad läksid nagu naksti.
Krt, tuli nagu targutamine välja..