05-01-2012, 13:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2012, 13:25 PM ja muutjaks oli stihl.)
(05-01-2012, 10:11 AM)kooma Kirjutas: Selline dubleerimine on vast ohutuse mõttes parem variant, sest kui ühe süsteemiga midagi juhtub, jäävad mõlemad rattad ikkagi pidurdama.
See ohutusvärk peaks ikkagi ainult junction block`iga koostöös tomima...
Selline asi siis peapumba ja supportite vahel:
...mis ühe ahela lekke korral selle täielikult sulgeb.
Aga et kogu see jama tööle saada, pead, tõepoolest, kaks toru + kaks voolikut /per esiratas vedama...
Mina otsiks ühe sisendiga supportid, sest ühe otsa blokkimine vist kahe sisendiga supportil ei tööta...(s.o. pole ühenduses)
Või siis kolmik enne supportit ning kogu moos; jääb see topelttorude vedamine ära.
Ja pääseb tavalise, viieotsalise junction`iga, kui ohutusega ka tahad tegeleda...lülitab kaks ratast välja nagu enamusel autodel.
P.S. Kui on uus toru ja uus voolik ja uus peapump, on ikka väga ekstreem, et sellega üldse midagi niipea juhtub...
P.S. 2. Piduritorud (nagu ka juhtmed) oleks mõistlik ikkagi enne mootori paigaldust ära vedada, on endal lihtsam ja ruumi rohkem. Kapotialune muidugi peab juba värvitud olema.