05-01-2012, 14:33 PM
Peasilinder tuleb BMW E30 oma. Pildid otsin netist:
Tagapidurid samuti sama masina päritolu.
Esipidurid Volvo 240 seeria vent ketastega variant:
Piduri teemat olen ma iseenesest kunagi vist juba lahanud. Originaal esimesi supordeid polnud ostes juba küljes ning taha tulevad ka kettad. Tegu mikidemaal äraproovitud lahendusega, just sellises koosluses (lisaks eelis see, et tegu sisuliselt bolt on swapiga). Ainult, et seal kasutatakse just seda varianti, kus kolmik kohe pidurisadula juures. Samas kui juba on supordid nn kahe süsteemiga, võiks sellest midagi ka kasu olla. Topelt torud mind ei häiri.
Selline Volvo nn kaheksajalg on mul riiulis olemas, sellega on aga mõningad agad. Volvol käivad sellest läbi kõik pidurid, st esimesed ja tagumised. See aga eeldaks, et piduri peasilindri mõlemad kojad on sama läbimõõduga. Minul kasutusse mineval BMW jupil aga ei ole. Tagapidurite oma on väiksema läbimõõduga. Pannes tagarattad otse ja esimestele Volvo jagaja vahele, eeldaks see, et mõlemal pool tuleks kaks ava kinni panna. Lisaks olen lugenud, et see plastist lüliti junn seal keskel on seal väga aldis lekkima hakkama ja mulle pole seda ka vaja (õlireservuaaril olemas taseme andur). Seega tuleks ka see sealt minema visata ja kuidagi sulgeda. Kuidas ja millega need kolm ava kinni panna nii, et oleks turvaline ja näeks ok välja?
Tagapidurid samuti sama masina päritolu.
Esipidurid Volvo 240 seeria vent ketastega variant:
Piduri teemat olen ma iseenesest kunagi vist juba lahanud. Originaal esimesi supordeid polnud ostes juba küljes ning taha tulevad ka kettad. Tegu mikidemaal äraproovitud lahendusega, just sellises koosluses (lisaks eelis see, et tegu sisuliselt bolt on swapiga). Ainult, et seal kasutatakse just seda varianti, kus kolmik kohe pidurisadula juures. Samas kui juba on supordid nn kahe süsteemiga, võiks sellest midagi ka kasu olla. Topelt torud mind ei häiri.
Selline Volvo nn kaheksajalg on mul riiulis olemas, sellega on aga mõningad agad. Volvol käivad sellest läbi kõik pidurid, st esimesed ja tagumised. See aga eeldaks, et piduri peasilindri mõlemad kojad on sama läbimõõduga. Minul kasutusse mineval BMW jupil aga ei ole. Tagapidurite oma on väiksema läbimõõduga. Pannes tagarattad otse ja esimestele Volvo jagaja vahele, eeldaks see, et mõlemal pool tuleks kaks ava kinni panna. Lisaks olen lugenud, et see plastist lüliti junn seal keskel on seal väga aldis lekkima hakkama ja mulle pole seda ka vaja (õlireservuaaril olemas taseme andur). Seega tuleks ka see sealt minema visata ja kuidagi sulgeda. Kuidas ja millega need kolm ava kinni panna nii, et oleks turvaline ja näeks ok välja?