06-01-2012, 13:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2012, 13:20 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Topeltsüsteem võib olla veidi ohutum rikke korral, samas katki minna võivaid asju ja liiteid on ka topelt, ehk siis rikkeid on kaks korda tihemini. Pane ratta juurde kolmik ja asi vask, see blokeeringutega süsteem on selge üle mõtlemine.
Nii kerge auto saab käsipiduriga ka kenasti seisma kui juht närve ei kaota, rääkimata tagapiduritest. Noh ja lõppkokkuvõttes võib jääpurikas ka vastu pead kukkuda, maailm ei ole kunagi 100% turvaline.
Hoopis olulisem on, et Volvo sadulate, bemmi peapumba ja pedaali hoovastiku ülekandetegurid on läbi arvutatud, muidu keerab esi/taga balansi pekki või halvemal juhul käib pedaal põhja enne kui pidur täisjõuga rakendunud on.
Nii kerge auto saab käsipiduriga ka kenasti seisma kui juht närve ei kaota, rääkimata tagapiduritest. Noh ja lõppkokkuvõttes võib jääpurikas ka vastu pead kukkuda, maailm ei ole kunagi 100% turvaline.
Hoopis olulisem on, et Volvo sadulate, bemmi peapumba ja pedaali hoovastiku ülekandetegurid on läbi arvutatud, muidu keerab esi/taga balansi pekki või halvemal juhul käib pedaal põhja enne kui pidur täisjõuga rakendunud on.