27-12-2003, 19:28 PM
ega selle laibakaga nii lihtne ka pole. valida on kahe variandi vahel:
kas teha väga jäik kinnitus või siis mitte.
esimesel juhul võib küll jala päästa, aga sikli raami võib ka nii totaalselt kõveraks väänata, et pole enam miskit teha. samuti kui laibaka kinnitus on ühendatud nt mootorikinnitusega, siis võib karterivalust ka tükke lennata. see aga tähendab jällegi hulga lisatööd.
teisel juhul töötab ta nö põrkesummutajana. see tähendab, et esimese matsu võtab vastu ja siis annab järgi. kurb, kui jalga ei jõua alt ära võtta, aga raami väänab vähem. muidugi võtavad siis libisemiskoormuse endale muud detailid, mis ju ka vist eriti hea pole. tulebki siis väike valik teha. ilmselt on parim lahendus kuskil seal vahepeal...
kas teha väga jäik kinnitus või siis mitte.
esimesel juhul võib küll jala päästa, aga sikli raami võib ka nii totaalselt kõveraks väänata, et pole enam miskit teha. samuti kui laibaka kinnitus on ühendatud nt mootorikinnitusega, siis võib karterivalust ka tükke lennata. see aga tähendab jällegi hulga lisatööd.
teisel juhul töötab ta nö põrkesummutajana. see tähendab, et esimese matsu võtab vastu ja siis annab järgi. kurb, kui jalga ei jõua alt ära võtta, aga raami väänab vähem. muidugi võtavad siis libisemiskoormuse endale muud detailid, mis ju ka vist eriti hea pole. tulebki siis väike valik teha. ilmselt on parim lahendus kuskil seal vahepeal...